yvea0 Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Kijk, ik wil de sniper vervangen door de Night Vision goggles, zodat het net lijkt of je met je goggles schiet. hoe doe ik dat? en kan dat met de zoom functie die de sniper al had? Met vriendelijke groeten van, Yvea0 Reageren
DaBeast Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Gaat niet gaan denk ik.. Aangezien hij de NightVision het apparaat op zijn hoofd plaatst. Dan zou je een sniper rifle op je hoofd tezien krijgen, dat zou best wel grappig zijn (maar helaas niet echt realistisch..). Viendlijke groeten, DaBeast Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Gaat niet gaan denk ik..Aangezien hij de NightVision het apparaat op zijn hoofd plaatst. Dan zou je een sniper rifle op je hoofd tezien krijgen, dat zou best wel grappig zijn (maar helaas niet echt realistisch..). Viendlijke groeten, DaBeast gaat niet bestaat niet Reageren
ikt Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Nou, dr is wel ergens een mod die ervoor zorgt dat je infrarood visie krijgt als je met de sniper aimed, maar ik weet niet meer waar die is. (Het is een SCM mod) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.