Jump to content

Vechten in GTA Sa

Recommended Posts

Geplaatst:

Zoals de meeste wel weten kun je bij elke sportschool weer nieuwe truckjes leren om te kunnen vechten.

Maar alleen 1 probleem elke keer als ik in Los Santos iets leer en daarna in San Ferrieo dan is CJ het truckje van Los Santos alweer verleerd. :duh:

Dus wie weet hoe je CJ alle truckjes kunt leren?

Sjors12345

Geplaatst: (bewerkt)
Zoals de meeste wel weten kun je bij elke sportschool weer nieuwe truckjes leren om te kunnen vechten.

Maar alleen 1 probleem elke keer als ik in Los Santos iets leer en daarna in San Ferrieo dan is CJ het truckje van Los Santos alweer verleerd. :duh:

Dus wie weet hoe je CJ alle truckjes kunt leren?

Sjors12345

Niet mogenlijk... :N

CJ kan alleen het/de truukje(s) beoefenen die hij als laatste leert. Die pas je toe door te richten op je slachtoffer met de rechter muisknop, en vervolgens op enter te drukken.

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Geplaatst: (bewerkt)

Bestaat er geen mod zodat je meer truckjes kunt voor het vechten? :blauw:

Bewerkt: door sjors12345
Geplaatst:

Het is inderdaad niet mogelijk om 2 soorten vechtstijlen te hebben. Het ziet er ook een beetje raar uit als je in een gevecht van boksen naar karate veranderd terwijl je met een ped aan het vechten bent

Geplaatst:

ik vraag me eigenlijk af, is de gym van Las Venturas, de vechtstijl die daar wordt gegeven de beste? of maakt het niet uit?

Geplaatst:

Lastig om te bepalen, maar volgens mij is die van LV het meest effectief. Sowieso zullen peds sneller gevloerd (dood) zijn dan de instructeurs in de gyms. Overigens is het gebruik van vechttechnieken ondergeschikt aan de wapens in het spel: wapens zijn altijd effectiever. Daarnaast is het ook een kwestie van smaak, gebruik de techniek die jij het leukst, vetst, gaafst, coolst, etc. etc etc. .. vindt. ^_^

Geplaatst:

Als je alle 3 de technieken hebt geleerd, kan je met behulp

van de Crazy Trainer tussen de 3 vechtstijlen wisselen.

Dan heb je eigenljik alle 3 geleerd zonder dat ze verleerd zijn.

Dat is veel beter dan en de enige manier om ze allemaal bij je te hebben.

Dus. je vraag is beantwoordt, het antwoord:

Je kan met behulp van de Crazy Trainer alle 3 vechtstijlen bij je hebben.

Het enige wat je moet doen, is langs alle vechtscholen langs gaan.

Hoop dat het duidelijk is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...