Sjorszzz Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Hoe kun je van 1 wapen afkomen zonder daar een andere voor in de plaats terug te krijgen. Stel ik wil van de M4 af maar ik hoef daar geen AK 47 voor terug te hebben. Ik weet dat je kan ruilen maar hoe kom je er helemaal vanaf? En is er ook een manier om van je wapens af te komen? WASTED of BUSTED heeft geen zin want ik heb alle vriendinnen 100% gedate. Dus als iemand een oplossing voor me weet hoor ik het graag Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Hoe kun je van 1 wapen afkomen zonder daar een andere voor in de plaats terug te krijgen.Stel ik wil van de M4 af maar ik hoef daar geen AK 47 voor terug te hebben. Ik weet dat je kan ruilen maar hoe kom je er helemaal vanaf? En is er ook een manier om van je wapens af te komen? WASTED of BUSTED heeft geen zin want ik heb alle vriendinnen 100% gedate. Dus als iemand een oplossing voor me weet hoor ik het graag Gewoon de kogels op schieten? Dubbeh. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 28 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Omdat ik Sa 100% heb uitgespeeld kunnen de kogels niet meer op raken Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Omdat ik Sa 100% heb uitgespeeld kunnen de kogels niet meer op raken Dan weet ik het ook niet want aangezien je de vriendinnen allemaal hebt, heeft het geen zin om wasted/busted te worden. En het heeft ook geen zin om ze dus op te schieten... ik denk dat je er voor eeuwig aan vast zit tenzij je de vriendinnen doodmaakt die ervoor zorgen dat je je wapens houd en dan wasted/busted wordt.Dubbeh. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 .. tenzij je de vriendinnen doodmaakt die ervoor zorgen dat je je wapens houd en dan wasted/busted wordt.Dit heeft op de PS2 geen effect vanwege een glitch (alleen voor de PS2) zal je nooit meer je wapens (en geld) verliezen als je wasted of busted bent.Zodra je Katie en Barbara één maal als vriendin hebt gehad op de PS2 zullen de voordelen van hun ALTIJD hun werk blijven doen. Zelfs als je een compleet nieuw spel begint! Waarschijnlijk alleen teniet te doen door een andere Memory-Card te gebruiken of door alle data m.b.t. SA te verwijderen van de Memory-Card. En om terug te komen op de vraag van sjors1t/m5: zodra je alles (inclusief vriendinnen) op 100% hebt kan je nooit meer van je wapens en kogels afkomen. (Waarom zou je?) Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 .. tenzij je de vriendinnen doodmaakt die ervoor zorgen dat je je wapens houd en dan wasted/busted wordt.Dit heeft op de PS2 geen effect vanwege een glitch (alleen voor de PS2) zal je nooit meer je wapens (en geld) verliezen als je wasted of busted bent.Zodra je Katie en Barbara één maal als vriendin hebt gehad op de PS2 zullen de voordelen van hun ALTIJD hun werk blijven doen. Zelfs als je een compleet nieuw spel begint! Waarschijnlijk alleen teniet te doen door een andere Memory-Card te gebruiken of door alle data m.b.t. SA te verwijderen van de Memory-Card. En om terug te komen op de vraag van sjors1t/m5: zodra je alles (inclusief vriendinnen) op 100% hebt kan je nooit meer van je wapens en kogels afkomen. (Waarom zou je?) Oh okay, dacht ik al want ik heb al mn vriendinnen vermoord en soms houd ik wel mijn wapens en soms niet Dubbeh. Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Ik had dit probleem ook. De enige manier is om Barbara of die meid met die lijkwagen dood te schieten. En dan wasted of busted te gaan. Ik heb het gedaan om dat er geen enkele andere oplossing was. Hopelijk heb ik je geholpen. grtz VCSplayer001 Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 28 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Ja maar dat vind ik jammer van het gehaalde spel van me. Want bij mij is alles nog mogelijk in de game en dat wil ik graag zo houden. Maar waarom ik van mijn wapens af wil is omdat ik het niet vind staan op een motor 2 van die tec 9 vast te houden. En ik ben er mee bezig een Ghost rider skin te maken voor de ps2. En ik ben ook bezig met een Halloween skin aan het maken voor de ps2. Maar om dan mijn gehaalde 100% te verwijderen liever niet Als ik de skin s af heb voor de ps2 plaats ik hier wel een fimpje Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Ja maar dat vind ik jammer van het gehaalde spel van me.Want bij mij is alles nog mogelijk in de game en dat wil ik graag zo houden. Maar waarom ik van mijn wapens af wil is omdat ik het niet vind staan op een motor 2 van die tec 9 vast te houden. En ik ben er mee bezig een Ghost rider skin te maken voor de ps2. En ik ben ook bezig met een Halloween skin aan het maken voor de ps2. Maar om dan mijn gehaalde 100% te verwijderen liever niet Als ik de skin s af heb voor de ps2 plaats ik hier wel een fimpje Is het mogelijk om skins op de PS2 versie te zetten? Hoe? Hoe? HOE?! Dubbeh. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Ja maar dat vind ik jammer van het gehaalde spel van me.Want bij mij is alles nog mogelijk in de game en dat wil ik graag zo houden. Maar waarom ik van mijn wapens af wil is omdat ik het niet vind staan op een motor 2 van die tec 9 vast te houden. En ik ben er mee bezig een Ghost rider skin te maken voor de ps2. En ik ben ook bezig met een Halloween skin aan het maken voor de ps2. Maar om dan mijn gehaalde 100% te verwijderen liever niet Als ik de skin s af heb voor de ps2 plaats ik hier wel een fimpje Is het mogelijk om skins op de PS2 versie te zetten? Hoe? Hoe? HOE?! Dubbeh. ik weet niet of je dit meende. Maar je kan natuurlijk armax gebruiken waar je zekker iets in de zoekfunktie van vind Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Ja maar dat vind ik jammer van het gehaalde spel van me.Want bij mij is alles nog mogelijk in de game en dat wil ik graag zo houden. Maar waarom ik van mijn wapens af wil is omdat ik het niet vind staan op een motor 2 van die tec 9 vast te houden. En ik ben er mee bezig een Ghost rider skin te maken voor de ps2. En ik ben ook bezig met een Halloween skin aan het maken voor de ps2. Maar om dan mijn gehaalde 100% te verwijderen liever niet Als ik de skin s af heb voor de ps2 plaats ik hier wel een fimpje Is het mogelijk om skins op de PS2 versie te zetten? Hoe? Hoe? HOE?! Dubbeh. ik weet niet of je dit meende. Maar je kan natuurlijk armax gebruiken waar je zekker iets in de zoekfunktie van vind Ik zal het proberen Reageren
Mr.Umberto Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Maar Armax is toch illegaal? Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Maar Armax is toch illegaal? Volgens mij niet want je kan het gewoon bestellen op bol.com Reageren
Mr.Umberto Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Ok, dan weet ik dat ook weer . Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 28 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 (bewerkt) Armax is 100% legaal hoor. En ja ik ben bezig met de Ghost rider skin met armax inderdaad Maar over die skin,s voor de ps2 op mijn versie van san andreas is dit niet mogelijk gewoon de 1e versie heb ik. Maar ik kleed CJ alleen als de Ghost rider en verder zijn er codes voor armax waardoor je een motor extra sterk kunt maken, en ermee tegen gebouwen op rijden enzo, ook kun je hem oneiding lang laten branden zonder dat hij explodeerd. Op deze manier ga ik een Ghost rider van CJ maken Bewerkt: 28 oktober 2007 door sjors12345 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.