Jump to content

Hoe kom je van 1 wapen af?

Recommended Posts

Geplaatst:
Armax is 100% legaal hoor.

En ja ik ben bezig met de Ghost rider skin met armax inderdaad :D

Maar over die skin,s voor de ps2 op mijn versie van san andreas is dit niet mogelijk gewoon de 1e versie heb ik.

Maar ik kleed CJ alleen als de Ghost rider en verder zijn er codes voor armax waardoor je een motor extra sterk kunt maken, en ermee tegen gebouwen op rijden enzo, ook kun je hem oneiding lang laten branden zonder dat hij explodeerd.

Op deze manier ga ik een Ghost rider van CJ maken 8)

Cool!

Als je ermee klaar bent gelieve een PM naar mij sturen ik kan niet wachten op het resultaat! :tu::tu:

>>> Door Bling: Gelieve dit soort verzoekjes ook gewoon via PB te doen. ;) <<<

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Skins op de PS2 krijgen kan niet. Een skin erop zetten is een soort mod en je kan ook geen mods op je PS2 krijgen.

Maar over die skin,s voor de ps2 op mijn versie van san andreas is dit niet mogelijk gewoon de 1e versie heb ik.

Ik wil je hier even op wijs maken. Je hebt op de PS2 en Xbox maar 1 versie. Op de PC is er een 2e versie uitgebracht om de Hod Coffie mod tegen te gaan en dus ombruikbaar te maken.

Hieronder Ik wou je ook maar wat wijs maken hoor en KOE heeft al een PB over de andere versies gestuurt, dus nu weet ik er beter van af

Bewerkt: door Blizzard
Geplaatst:

Dit is niet waar zie deze topic ook van mij--> http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=58502&hl=

Hierin lees je welke versies er zijn.

En voor het geval je het nog niet wist de HC mod heb je ook op de ps2, alleen wel in de 1e versie van Sa. ;)

En verder zie mijn filmpje op youtube

Helaas inderdaad geen skin zoals ik al eerder zei. :zz: maar een look. Ik herstelde me.

Geplaatst:
Graag vanaf nu weer on-topic ^_^ .. zie topic titel!

Maar dus ontopic ik kom dus niet meer van m,n wapens af???

Ook niet door een cheat ofzo? ^_^

Geplaatst:
Met de Savegame Editor kun je je savegame bewerken, en precies alle wapens kiezen die je wilt hebben. Of juist níet. Je moet hiervoor wel nog een ander programma downloaden, namelijk dit.

Ja maar het gaat om de ps2 versie :D

Zoals je had kunnen lezen eerder in dit topic.

Geplaatst:

Dit topic is al zo oud, ik heb wat eerder kwam nog niet gelezen.

Dan zit er niets anders op dan een new game beginnen :cry:

En anders probeer je je savegame te editen op de een of andere manier voor de PS2.

Je vriendinnen vermoorden heb je al geprobeerd... De volgende keer gewoon geen vriendinnen nemen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...