gtamaster1 Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 weet iemand hoe heet mijn procerssor en videokaart mag worden standaart? ik heb een intel core 2 duo E4300 1.86Ghz Reageren
xgaming Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Hangt ervan af wat voor videokaart je hebt of ie is overgeclocked etc. CPu temperatuur; waarin bevind de CPU zich? (kamertemperatuur) 20 graden 10 graden 30 graden etc. Reageren
Schno009 Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 Alles <500 graden voor de processor en de videokaart. Dan smelt het nog nét niet. Beetje onzinnige vraag, zeker met zo weinig informatie. Jouw processor kan rustig 70-80 graden worden, maar zelfs m'n kristallen bol heeft problemen met het zoeken van een maximum temperatuur voor je grafische kaart. Lijstje van temperaturen in mijn systeem bij Idle (Athlon 3500, geforce 7600gt, maxtor schijven) CPU: 42 graden (is goed) GPU: 60 graden (is ook goed, kaart mag blijkbaar erg heet worden, word pas bij 120 graden uitgeschakeld) HDD: 38 graden (veel te heet, maar het kan niet anders, ik heb een server achtige kast waar ze in plastic brackets hangen, geven totaal geen warmte door aan de kast) Reageren
gtamaster1 Geplaatst: 3 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2007 mijn HDD loopt wel eens op tot 40 graden ,, niet overclocked gewoon standaard :S Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.