yvea0 Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 (bewerkt) Informatie, en de download, Hier te vinden! Greetz, yvea0 Bewerkt: 30 oktober 2007 door yvea0 Reageren
Gijsso Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 (bewerkt) Hey, ik heb een Verrekijker gemaakt, met inzoom en schiet functie SAMI en V1 Downgrader zijn meegeleverd Dit is nog maar V1, ik ben van plan hem beter te maken Hij vervangt de Sniper. ( te vinden met de cheat: PROFESSIONALSKIT ) Screenshot komt binnenkort Download Met vriendelijke groeten, Yvea0 Ik weet niets van mods en zo maar is het niet beter als je alleen maar de rifle vervangt omdat de rifle veel minder wordt gebruikt dan de sniper. Ik kraak je niet af maar ik denk dat meer mensen een sniper willen hebben dan een rifle tenzij je een paar voordelen kunt noemen die niet op een sniper zitten maar wel op je sniper verrekijker. Het is alleen maar een sugestie Bewerkt: 28 oktober 2007 door GTAGijsso Reageren
yvea0 Geplaatst: 28 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Hey, ik heb een Verrekijker gemaakt, met inzoom en schiet functie SAMI en V1 Downgrader zijn meegeleverd Dit is nog maar V1, ik ben van plan hem beter te maken Hij vervangt de Sniper. ( te vinden met de cheat: PROFESSIONALSKIT ) Screenshot komt binnenkort Download Met vriendelijke groeten, Yvea0 Ik weet niets van mods en zo maar is het niet beter als je alleen maar de rifle vervangt omdat de rifle veel minder wordt gebruikt dan de sniper. Ik kraak je niet af maar ik denk dat meer mensen een sniper willen hebben dan een rifle tenzij je een paar voordelen kunt noemen die niet op een sniper zitten maar wel op je sniper verrekijker. Het is alleen maar een sugestie Wat is eigenlijk het verschil tussen een rifle en een sniper? Ik zal kijken wat ik kan doen Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Hey, ik heb een Verrekijker gemaakt, met inzoom en schiet functie SAMI en V1 Downgrader zijn meegeleverd Dit is nog maar V1, ik ben van plan hem beter te maken Hij vervangt de Sniper. ( te vinden met de cheat: PROFESSIONALSKIT ) Screenshot komt binnenkort Download Met vriendelijke groeten, Yvea0 Ik weet niets van mods en zo maar is het niet beter als je alleen maar de rifle vervangt omdat de rifle veel minder wordt gebruikt dan de sniper. Ik kraak je niet af maar ik denk dat meer mensen een sniper willen hebben dan een rifle tenzij je een paar voordelen kunt noemen die niet op een sniper zitten maar wel op je sniper verrekijker. Het is alleen maar een sugestie Wat is eigenlijk het verschil tussen een rifle en een sniper? Ik zal kijken wat ik kan doen Een rifle en een sniper zijn bijna hetzelfde alleen is een sniper een rifle met een soort van verrekijker erop, waardoor je over grotere afstanden beter kan schieten. Reageren
Gijsso Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Hey, ik heb een Verrekijker gemaakt, met inzoom en schiet functie SAMI en V1 Downgrader zijn meegeleverd Dit is nog maar V1, ik ben van plan hem beter te maken Hij vervangt de Sniper. ( te vinden met de cheat: PROFESSIONALSKIT ) Screenshot komt binnenkort Download Met vriendelijke groeten, Yvea0 Ik weet niets van mods en zo maar is het niet beter als je alleen maar de rifle vervangt omdat de rifle veel minder wordt gebruikt dan de sniper. Ik kraak je niet af maar ik denk dat meer mensen een sniper willen hebben dan een rifle tenzij je een paar voordelen kunt noemen die niet op een sniper zitten maar wel op je sniper verrekijker. Het is alleen maar een sugestie Wat is eigenlijk het verschil tussen een rifle en een sniper? Ik zal kijken wat ik kan doen Een Rifle is wat simpeler en je kunt er niet zo goed mee richten en een Sniper kun je wat beter richten. Reageren
Galiorix Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Originele mod, leuk bedacht 8/10 Ik weet niet hoe hij ingame functioneerd maar met dit soort mods kan het meestal niet mis gaan. KUTGW Greetz Reageren
Nickonly Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Kan je er ook echt mee inzoomen zoals bij het fototoestel? En welk wapen vervangt het eigenlijk? Ziet er overigens wel goed uit. Misschien kan je'm uploaden op de site, zodat 'ie bij de downloads komt. Reageren
yvea0 Geplaatst: 28 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Kan je er ook echt mee inzoomen zoals bij het fototoestel? En welk wapen vervangt het eigenlijk? Ziet er overigens wel goed uit. Misschien kan je'm uploaden op de site, zodat 'ie bij de downloads komt. Jah, je kan er mee inzoomen. en hij vervangt de sniper Reageren
FerryN Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Kan je er ook echt mee inzoomen zoals bij het fototoestel? En welk wapen vervangt het eigenlijk? Ziet er overigens wel goed uit. Misschien kan je'm uploaden op de site, zodat 'ie bij de downloads komt. Jah, je kan er mee inzoomen. en hij vervangt de sniper Waarom niet de fotocamera? Zal zo ff kijken. Greetz Ferryn Reageren
game~skater Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 ik vind het er heel goed uitzien, gefeliciteerd. Reageren
Timske Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 (bewerkt) Ja, hij moet de fotocamera vervangen Dan nog flitser op Of de nachtkijker.. Bewerkt: 4 november 2007 door Timske Reageren
Daanoes Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 cool man ziet er mooi uit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.