Jump to content

Gordon in Idols

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat vinden jullie van Gordon dat ie in Idols zit?? Grappig, stom of wat dan ook. Gooi het eruit wat jullie van Gordon vinden!!!

• Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Steel Dogg

13

• Gijsso

5

• Disturbed

4

• Scarface92

3

Geplaatst:

Gordon maakt echt van die slechte opmerkingen. Met slecht bedoel ik niet alleen flauwe grappen, maar ook lullige opmerkingen bijv. bij de meisje die een beetje overgewicht had. Gordon: Niet om lullig te doen, maar als je een ster wilt worden moet je wel afvallen (Al is het wel op een andere manier gezegd, het komt op hetzelfde neer) Al was hij gister wel beter dan vorige week :7

Geplaatst:

Ik had verwacht dat er alleen maar gelachen werd bij de jury en dat het geen serieus progamma meer werd...

Maar ik heb me vergist.. ;) Gordon doet meestal wel serieus mee en heeft er ook redelijk verstand van.. Soms haalt hij wel eens een geintje uit maar dat is goed voor de kijkcijfers.. ;)

Geplaatst:
Gordon maakt echt van die slechte opmerkingen. Met slecht bedoel ik niet alleen flauwe grappen, maar ook lullige opmerkingen bijv. bij de meisje die een beetje overgewicht had. Gordon: Niet om lullig te doen, maar als je een ster wilt worden moet je wel afvallen (Al is het wel op een andere manier gezegd, het komt op hetzelfde neer) Al was hij gister wel beter dan vorige week :7

Gister zei hij tegen zo'n meisje met overgewicht: ''Miss Piggy''

piggy-783706.jpg

Geplaatst:

Hij is echt stoer!

Hij zei een keer tegen een vrouw van; "Ze moeten je een nekschot geven!".

Ik lachte me echt verrot.

Zo gaaf!

Geplaatst:

Gister zei hij tegen zo'n meisje met overgewicht: ''Miss Piggy''

piggy-783706.jpg

Inderdaad, ik lag helemaal vlak van het lachen :schater: :schater:

Geplaatst:
Hij is echt stoer!

Zo gaaf!

Vind je dat gaaf? Ik weet niet of je het weet, maar dat is een doodsverwensing. Als ze dat tegen jou zouden zeggen, zou je het dan nog gaaf vinden? :?

Geplaatst:
Hij is echt stoer!

Zo gaaf!

Vind je dat gaaf? Ik weet niet of je het weet, maar dat is een doodsverwensing. Als ze dat tegen jou zouden zeggen, zou je het dan nog gaaf vinden? :?

Gordon bedoelt het als een grapje.. :Y

Geplaatst:

Naar mijn mening is dat helemaal geen grapje meer. Ik heb de eerste auditie waarin Gordon dat zei ook gekeken. Totaal niet normaal meer dat je dat grappig kan noemen. Wie weet waar je later grap om kunt maken :7

Geplaatst:

Ik vind de jury gewoon te hard. Vroeger mochten ze temminste hun liedjes afmaken. Nu als ze een paar valse noten zingen is het gelijk lachen en stoppen. Zo is het gelijk te serieus. En zit er in de voorrondes zo goed als bijna geen humor meer.

Geplaatst:
Naar mijn mening is dat helemaal geen grapje meer. Ik heb de eerste auditie waarin Gordon dat zei ook gekeken. Totaal niet normaal meer dat je dat grappig kan noemen. Wie weet waar je later grap om kunt maken :7

Al heb je Joling en Gordon over de vloer gezien weet je wat Gordon voor grapjes maakt.

Geplaatst:

Ik vind hem echt geweldig. Hij zet iedereen voor lul die het verdient. De kandidaten weten vantevoren wat ze kunnen verwachten, en heel veel mensen zetten zichzelf sowieso al voor lul.

Maar Gordon weet wel waar ie de streep moet trekken, want de vorige keer was er een dame met overgewicht, dat kwam door een te trage schildklier. gordon maakte daar geen grappen over, en kwam zelfs voor haar op.

De huillies die zeggen dat ie te hard is, beseffen niet dat de mensen waar ie zo tegen doet toch al kansloos zijn :7

Geplaatst:

Niet zo aanstellen..

Ik vind het wel vet hoe Gordon doet, commercieel talent die vent :puh:

Geplaatst:

Niet zo aanstellen..

Ik vind het wel vet hoe Gordon doet, commercieel talent die vent :puh:

Oke, je hebt wel gelijk. Ik vind hem redelijk, maar sommige dingen van hem kunnen echt niet door de beugel. Vond jij het dan kunnen dat hij die vrouw een nekschot wenste? Ik bedoel, over dat soort dingen maak je geen grappen vind ik.

Netals als je zegt: Ik wens je de Kanker/AIDS. Je kan het daarmee vergelijken, aangezien het doodsverwensingen zeiden. We krijgen hier een hele discussie dankzij mijn opmerking maar het komt toch echt op hetzelfde neer. Alleen is het gewoon zo dat er veel mensen hier in Nederland gevoelig zijn voor de scheldwoord/ziekte Kanker.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...