Steel Dogg Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 (bewerkt) Naar mijn mening is dat helemaal geen grapje meer. Ik heb de eerste auditie waarin Gordon dat zei ook gekeken. Totaal niet normaal meer dat je dat grappig kan noemen. Wie weet waar je later grap om kunt maken Niet zo aanstellen.. Ik vind het wel vet hoe Gordon doet, commercieel talent die vent Oke, je hebt wel gelijk. Ik vind hem redelijk, maar sommige dingen van hem kunnen echt niet door de beugel. Vond jij het dan kunnen dat hij die vrouw een nekschot wenste? Ik bedoel, over dat soort dingen maak je geen grappen vind ik. Netals als je zegt: Ik wens je de Kanker/AIDS. Je kan het daarmee vergelijken, aangezien het doodsverwensingen zeiden. We krijgen hier een hele discussie dankzij mijn opmerking maar het komt toch echt op hetzelfde neer. Alleen is het gewoon zo dat er veel mensen hier in Nederland gevoelig zijn voor de scheldwoord/ziekte Kanker en niet voor de nekschot aangezien we hier al een lange tijd geen doodstraf meer kennen Excuses voor de Dubbel/Triple post de laatste tijd: Men PC flipt! Bewerkt: 28 oktober 2007 door Steel Dogg Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Gordon was zelf not amused nadat Robert Jensen had gezegd dat een keuze tussen Gordon en Gerard Joling een keuze tussen kanker en AIDS was; allebei even erg. Gordon: “Robert Jensen is een heel gefrustreerd persoon. Hij is dik, lelijk en eigenlijk homoseksueel. Dan krijg je dat." En zelf mag hij alles zeggen bij Idols. :/ Reageren
Galiorix Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Weer een dubbelpost, je had laatst ookal een triple post Ik vind dat het eigenlijk soms helemaal niet kan wat Gordon zegt bij Idols. Dan vind ik Henk-Jan nog beter Sommige dingen van hem zijn wel grappig maar andere dingen zijn gewoon debiel Greetz Reageren
Thabit Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Een nekschot is toch wel heel wat anders dan kanker/aids. Nekschot zie je eigenlijk nooit in de maatschappij, behalve op GeenStijl Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Een nekschot is toch wel heel wat anders dan kanker/aids. Nekschot zie je eigenlijk nooit in de maatschappij, behalve op GeenStijl Ik denk misschien dat je zelfs kan zeggen dat kanker en aids zelfs minder erg zijn dan een nekschot. Bij een Nekschot ben je vrijwel zeker dood. kanker en aids zijn voor een groot deel geneesbaar dus dat maakt dat het zelfs nog erger . Niet dat ik Kanker/AIDS goedkeur ofzo. Ik bedoel hier niks mee, alleen dat het niet kan wat Gordon zegt Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Ik vind het maar een raar mannetje maar die serie met Joling was wel lagge Dubbeh. Reageren
Disturbed Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Gordon was zelf not amused nadat Robert Jensen had gezegd dat een keuze tussen Gordon en Gerard Joling een keuze tussen kanker en AIDS was; allebei even erg. Gordon: “Robert Jensen is een heel gefrustreerd persoon. Hij is dik, lelijk en eigenlijk homoseksueel. Dan krijg je dat." En zelf mag hij alles zeggen bij Idols. :/ aaargh, de eerste keer dat ik het niet met je eens ben :$ Die mensen weten in het programma Idols wat ze kunnen verwachten. Iemand die heel goed zal zingen, zal dan ook niet een represaille vewachten. Maar iemand die zo slecht zingt, dat ie een shitload aan beledigingen krijgt, begrijpt toch ook wel wat ie niet kan zingen? En waar zijn de famillie en vrienden van de mensen die zichzelf voor lul zetten? Vinden die het werkelijk goed wat ze presteren? Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Klopt. Maar zie je dat mensen soms hun best doen en de Jury ze onderbreekt door hard te lachen? Dat vind ik niet kunnen . Iedereen heeft zo zijn pluspunten/minpunten. Sommigen doen Auditie bij Idols om beroemd te worden, maar de mensen die serieus auditie doen mogen naar mijn mening wat meer respect krijgen van de Jury Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 (bewerkt) Klopt. Maar zie je dat mensen soms hun best doen en de Jury ze onderbreekt door hard te lachen? Dat vind ik niet kunnen . Iedereen heeft zo zijn pluspunten/minpunten. Sommigen doen Auditie bij Idols om beroemd te worden, maar de mensen die serieus auditie doen mogen naar mijn mening wat meer respect krijgen van de Jury EDIT: Merken jullie dat er om de minuut word gepost hier? Gaat wel erg snel Bewerkt: 28 oktober 2007 door Steel Dogg Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 (bewerkt) aaargh, de eerste keer dat ik het niet met je eens ben :$ Die mensen weten in het programma Idols wat ze kunnen verwachten. Iemand die heel goed zal zingen, zal dan ook niet een represaille vewachten. Maar iemand die zo slecht zingt, dat ie een shitload aan beledigingen krijgt, begrijpt toch ook wel wat ie niet kan zingen? En waar zijn de famillie en vrienden van de mensen die zichzelf voor lul zetten? Vinden die het werkelijk goed wat ze presteren? Ik verdedig die mensen ook niet, ze gaan met hun volle verstand (al vraag ik me dat bij sommigen wel af) op die stip staan, voor een jury waarvan je weet dat ze je afbranden. Maar iemand die zo hard is moet toch zelf ook niet zo snel op zijn teentjes getrapt zijn. Hij begon na die opmerking van Jensen ook te janken over zijn reuma, of we even medelijden wilden hebben. Bewerkt: 28 oktober 2007 door NilsHolgersson Reageren
Gijsso Geplaatst: 28 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Soms is die vent geweldig grappig en soms ook niet. zoals gister vond hij dat iemand een goede stem had en de rest niet. Hij bleef doorzeuren totdat de andere zeiden oke en hij ging zelf naar haar toe en zei dat ze door is. Die vent is echt niet zo slecht als het lijkt, en haalt soms wel geinige grappen uit. Reageren
Gijsso Geplaatst: 28 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Gordon heeft gewoon zijn ups en downs Reageren
Squidward Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 (bewerkt) Een lullig grapje van Gordon was bijvoorbeeld ook deze: Een jongedame zong een liedje van Rihanna en ze kon heel goed zingen, maar omdat ze overgewicht had mocht ze niet door toen ze weg was vroegen ze aan Gordon of hij even met haar kon praten, hij stond op en zij: Ik geef haar wel een Mars, daar heb ik echt om moeten lachen maar hij was best lullig. Uiteindelijk ging ze wel door. Bewerkt: 28 oktober 2007 door Squidward Reageren
.Levi. Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Laatst was Gorden in de show Pauw & Witteman Hij komt praten over zijn omstreden rol als jurylid bij de talentenjacht Idols. Zie hier de show en wat Gorden er zelf over te zeggen heeft. Je kunt door spoelen. Ongeveer in het midden praten ze met Gorden. Ik raad je aan dit even te bekijken als je het niet eens bent met wat Gorden doet. Ik moet je wel toegeven dat het soms een beetje flauw is en dat hij iets serieuzer mag jureren. Ik wil er ook even bij zeggen dat een aantal figuren goed voor schut en afgekapt mogen worden bij idols want het is geen grap, ze zoeken een idol, geen idioot.. Sommige mensen die op de stip willen staan worden ook vaak gemotiveerd door hun ouders terwijl ze voor geen meter kunnen zingen. Soms zijn de ouders het probleem. Reactie van Gorden over het nekschot gebeuren: Nu laat je het fragment zien zoals het nu gemonteerd is en dat klopt niet. Ik bedoel ik zeg dit tegen Eric VanTijn. Die zegt laten we die vrouw uit haar lijden verlossen. Ik zie dit gewoon als een melige grap dat op het juiste moment eruit kwam. Als je Gorden kent qua hoe hij is met grappen dat weet je dat hij dit natuurlijk niet echt meent. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Twee woorden: Arrogante Kwal.. verder wil ik er geen woorden aan vuil maken.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.