Jump to content

Gordon in Idols

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Twee woorden: Arrogante Kwal.. verder wil ik er geen woorden aan vuil maken..

Dat is hij inderdaad, maar daarnaast is die ontzetted grappig in zijn uitspraken en heeft nog wel zijn hart op de juiste plaats zitten.

Joling en Gordon samen = Geweldig! _O_

Zjn rol in de jury van Idols is ook wel logisch. 3 serieuze juryleden en dan Gordon nog is voor de extra kijkcijfers. Daarnaast heeft hij natuurlijk ook wel verstand qua zingen en talent.

Bewerkt: door Ewoud
  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Steel Dogg

13

• Gijsso

5

• Disturbed

4

• Scarface92

3

als je een ster wilt worden moet je daar ook tegen kunnen want anders kom je nergends

Dat is hij inderdaad, maar daarnaast is die ontzetted grappig in zijn uitspraken en heeft nog wel zijn hart op de juiste plaats zitten.

Joling en Gordon samen = Geweldig! _O_

Zjn rol in de jury van Idols is ook wel logisch. 3 serieuze juryleden en dan Gordon nog is voor de extra kijkcijfers. Daarnaast heeft hij natuurlijk ook wel verstand qua zingen en talent.

ze hebben het gadaan omdat er nu minder mensen die mee doen die niet zon goed verstand hebben (mijn broer) en daar laggen ze eerder altijd om maar omdat ze nu (gelukkeg) inzien dat ze toch nergerds komen doen ze niet meer. En om dan toch nog kijkers te krijgen zetten ze gordon er bij om het leuker te maken

Bewerkt: door gta-pilot
Geplaatst:
als je een ster wilt worden moet je daar ook tegen kunnen want anders kom je nergends

Dus je moet accepteren dat iemand je een nekschot wenst? :clown: Dan zou niemand ver komen :7.

Geplaatst:

Dus je moet accepteren dat iemand je een nekschot wenst? :clown: Dan zou niemand ver komen :7.

ja als het een grapje is wel want als je er niet tegen kan dan moet je totaal geen ster worden want dan kom je ze niet meer tegen als grapje en word alles veel erger

Geplaatst:

Je weet dat Gordon soms domme opmerkingen maakt. Je weet dat je niet kan zingen waarom doen die mensen dan mee aan Idols.

Geplaatst:

Elke mens is anders en vat alles anders op. Kijk, ik weet dat Gordon een grapje maakt, maar ik vind het niet kunnen om iemand een nekschot te wensen. Als je nou tegen iemand zegt: Krijg toch de kanker. Grapje! Hoe denk je dan dat de ander reageert? Denk je dat hij dan dubbel van het lachen is :7

Geplaatst:
Een nekschot is toch wel heel wat anders dan kanker/aids. Nekschot zie je eigenlijk nooit in de maatschappij, behalve op GeenStijl :puh:

Ik denk misschien dat je zelfs kan zeggen dat kanker en aids zelfs minder erg zijn dan een nekschot. Bij een Nekschot ben je vrijwel zeker dood. kanker en aids zijn voor een groot deel geneesbaar dus dat maakt dat het zelfs nog erger :N. Niet dat ik Kanker/AIDS goedkeur ofzo. Ik bedoel hier niks mee, alleen dat het niet kan wat Gordon zegt :N

Elke mens is anders en vat alles anders op. Kijk, ik weet dat Gordon een grapje maakt, maar ik vind het niet kunnen om iemand een nekschot te wensen. Als je nou tegen iemand zegt: Krijg toch de kanker. Grapje! Hoe denk je dan dat de ander reageert? Denk je dat hij dan dubbel van het lachen is :7

Alsjeblieft ga ff ergens ander huilen, we weten nou wel dat je het niet vind kunnen. Sorry hoor maar voel je je nou goed als je dit heb gezegd, tering he de wereld vergaat niet. Bij die kerel floept alles eruit, of je het leuk vind of niet, maar serieus menen doet ie het niet dus maak je je er niet zo druk om man.

Ik vind Gordon echt geweldig met die kerel ken je zo goed lachen, en als je Joling erbij stopt pis je je hele broek vol. Door hem kijk je nog liever naar die voorrondes, en hij is beter als die serieuze droogkloten.

Alsjeblieft ga ff ergens ander huilen, we weten nou wel dat je het niet vind kunnen. Sorry hoor maar voel je je nou goed als je dit heb gezegd, tering he de wereld vergaat niet. Bij die kerel floept alles eruit, of je het leuk vind of niet, maar serieus menen doet ie het niet dus maak je je er niet zo druk om man.

Ik vind Gordon echt geweldig met die kerel ken je zo goed lachen, en als je Joling erbij stopt pis je je hele broek vol. Door hem kijk je nog liever naar die voorrondes, en hij is beter als die serieuze droogkloten.

Big-Bear. Ik zou ff je bek houden. Als ik jou nu ff uitscheld en doodsverwensingen tegen jou zeg, dan wil ik weleens zien waar jij in beland. Dan word jij ook boos, he? Sukkel. Denk je dat ieder mens netals jou is? Nu gaat het ff om de principe. Mafkees :?

Bewerkt: door Steel Dogg
Geplaatst:

Ik vindt Gordon wel oke ik bedoel de organisatie wist heus wel wat ze over zich heen zouden halen als ze Gordon kiezden en daarbij komt dat de kandidaten er zelf om vragen 'gekeurt' te worden dus dan moeten ze wel tegen kritiek kunnen vooral die van Gordon tot slot vindt ik het erg vermakelijk met gordon erbij

Geplaatst:

Big-Bear. Ik zou ff je bek houden. Als ik jou nu ff uitscheld en doodsverwensingen tegen jou zeg, dan wil ik weleens zien waar jij in beland. Dan word jij ook boos, he? Sukkel. Denk je dat ieder mens netals jou is? Nu gaat het ff om de principe. Mafkees :?

Gast jank gewoon niet zo, je ken het 1 keer zeggen dat boeit me niet maar omdat het 180 keer te zeggen is echt jankerig, je gaat me niet vertellen dat je zo'n braaf jongetje ben en nog nooit iemand tering mongool heb uitgescholden, dat is toch precies hetzelfde aan tering ken je ook dood gaan.

Big-Bear. Ik zou ff je bek houden. Als ik jou nu ff uitscheld en doodsverwensingen tegen jou zeg, dan wil ik weleens zien waar jij in beland. Dan word jij ook boos, he? Denk je dat ieder mens netals jou is? Nu gaat het ff om de principe.

Gast jank gewoon niet zo, je ken het 1 keer zeggen dat boeit me niet maar omdat het 180 keer te zeggen is echt jankerig, je gaat me niet vertellen dat je zo'n braaf jongetje ben en nog nooit iemand tering mongool heb uitgescholden, dat is toch precies hetzelfde aan tering ken je ook dood gaan.

Jij kent mij niet! Hou nou maar op met deze discussie, anders word ik heel erg boos! :@

Was jij vroeger SL+? Geloof er bijna niks van...

Bewerkt: door Steel Dogg
Geplaatst:

Ondanks 't feit dat ik geen GM meer ben zou ik 't toch erg op prijs stellen als scheldwoorden en dergelijke achterwege gelaten kunnen worden...kun je je emoties niet eens in bedwang houden als 't over Gordon gaat, post dan alsjeblieft niet.

Overigens heb ik Gorden niet gezien bij Idols omdat ik dat programma niet volg, maar samen met Gerard Joling is 't altijd hilarisch :D

Geplaatst:

Jij kent mij niet! Hou nou maar op met deze discussie, anders word ik heel erg boos! :@

Zo wow alsof mij het wat uit maakt, het boeit me niet eens of je er de humor er van inziet maar jank gewoon niet zo

Nou weer ontopic?

Geplaatst:

2001819576783355739_rs.jpg

ok, sorry :7

ff ontopic maar weer:

Hij was ook te zien gister bij Weekend Miljoinars, toen speelde ie voor een goed doel. :tu:

Geplaatst:

Moet toegeven dat'ie soms goed geplaatse opmerkingen heeft maar dat commentaar bij Idols kan ik niet serieus nemen.. ''Je verdient een nekschot''. Henk Jan Smits heeft gelijk dat het geen stijl is zoals die man presenteerd. Nou issie zelf ook geen lieverdje op dat gebied maar die man gaat gewoon te ver.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...