Mania-92 Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Alsjeblieft ga ff ergens ander huilen, we weten nou wel dat je het niet vind kunnen. Sorry hoor maar voel je je nou goed als je dit heb gezegd, tering he de wereld vergaat niet. Bij die kerel floept alles eruit, of je het leuk vind of niet, maar serieus menen doet ie het niet dus maak je je er niet zo druk om man.Ik vind Gordon echt geweldig met die kerel ken je zo goed lachen, en als je Joling erbij stopt pis je je hele broek vol. Door hem kijk je nog liever naar die voorrondes, en hij is beter als die serieuze droogkloten. Big-Bear. Ik zou ff je bek houden. Als ik jou nu ff uitscheld en doodsverwensingen tegen jou zeg, dan wil ik weleens zien waar jij in beland. Dan word jij ook boos, he? Sukkel. Denk je dat ieder mens netals jou is? Nu gaat het ff om de principe. Mafkees Gast jank gewoon niet zo, je ken het 1 keer zeggen dat boeit me niet maar omdat het 180 keer te zeggen is echt jankerig, je gaat me niet vertellen dat je zo'n braaf jongetje ben en nog nooit iemand tering mongool heb uitgescholden, dat is toch precies hetzelfde aan tering ken je ook dood gaan. Jij kent mij niet! Hou nou maar op met deze discussie, anders word ik heel erg boos! Zo wow alsof mij het wat uit maakt, het boeit me niet eens of je er de humor er van inziet maar jank gewoon niet zo Nou weer ontopic? Willen jullie beiden even normaal doen? Het gaat hier om het (al dan niet) goed/grappig beoordelen/presenteren van Gordon in Idols. Als je het niet eens bent met iemand zijn mening laat je dat op een goede manier merken of je houdt het gewoon voor je. Maar over gordon heb ik aan één woord genoeg: meesterlijk Ik lig gewoon helemaal dubbel als er mensen auditie gaan doen die écht niet kunnen zingen, en als Gordon ze daarna afschrijft met zo'n opmerking kom ik helemaal niet meer bij. Je kan natuurlijk vinden dat Gordon te ver gaat maar je vraagt er toch zelf om als je niet kunt zingen en je doet aan zoiets mee? Ze zoeken er een nieuw "idool" (naja idool, wat bij idols wint staat na 2 maanden toch weer bij de lidl achter de kassa) en geen malloot die denkt te kunnen zingen, ook al is het zeer vermakelijk, mensen die echt niet kunnen zingen moeten er gewoon niet heen gaan. Ook als je niet tegen kritiek kan moet je niet op zo'n auditie gaan, je vraagt dan gewoon om kritiek, helemaal als je voor geen meter kan zingen en daarna ook nog serieus gaat vragen wat er zo slecht aan was. Reageren
Gijsso Geplaatst: 29 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Mense kap ff met dat zeure dat iemand jankt oké?? Dat is helemaal niet zo dus gewoon ff KAPPEN p.s. sorry dat ik het zo groot schrijf maar anders luisterd niemand Reageren
-Omar- Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Twee woorden: Arrogante Kwal.. verder wil ik er geen woorden aan vuil maken.. Helemaal mee eens die gast is gewoon diep sneu . Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Ik vind Gordon zo iritant , alles zeikt tie af. Geef mij maar Gerard Joling en Paul de Leeuw , dat zijn nette homo's. Gordon is een vieze homo , hij gaat telkens vreemd met een andere. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 (bewerkt) Ik vind Gordon zo iritant , alles zeikt tie af. Geef mij maar Gerard Joling en Paul de Leeuw , dat zijn nette homo's. Gordon is een vieze homo , hij gaat telkens vreemd met een andere. Raar, die opmerkingen van deze leden de laatste tijd in dit forum Bewerkt: 29 oktober 2007 door Steel Dogg Reageren
Ewoud Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Mense kap ff met dat zeure dat iemand jankt oké?? Dat is helemaal niet zo dus gewoon ff KAPPEN p.s. sorry dat ik het zo groot schrijf maar anders luisterd niemand Wat zei je? Zie bericht Mania-92. -- Gordon zeikt inderdaad alles af en is bijna nergens tevreden. Daarnaast is het een lui stuk vreten ivm. gerald joling. Zie de aflevering van Joling en Gordon over de vloer. Maar omdat hij zo zeikerig en lui is komen er af en toe geweldige opmerking eruit @DenkaanHenk: Jij volg zijn sex leven erg goed zo te zien Reageren
T-Designz Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Hij zeikt als iemand te dik is. Hij zeikt als iemand goed zingt. Hij zeikt over alles. Echt irritand. Darom kijk ik geen idols meer. Reageren
Wesley Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Toen ik gister naar Idols keek, toen vond ik het een beetje ab-normaal hoe Gorden deed. Hij zat gewoon vele mensen zwaar uit te lachen, en ik vind dat niet kloppen. Ik vind eigenlijk dat Gorden uit de jury moet worden verbannen, als je ziet hoe hij die mensen daar vernederd. Er was ook een mevrouw uit Iran, die werd echt HELEMAAL voorschut gezet, Gorden piste bijna in z'n broek van het lachen. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Twee woorden: Arrogante Kwal.. verder wil ik er geen woorden aan vuil maken.. Helemaal mee eens die gast is gewoon diep sneu . ik ga met jullie mee , Reageren
T-Designz Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Lol is hij bedreigt door iemand daar ? Zo iets hoorde ik maar ik weet niet maar waar >.< Reageren
kuys Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Leuk om te zien hoe hij andere mensen afzaagt, maarja, niet leuk al sta jij daar en word afgezeken. Reageren
Disturbed Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Leuk om te zien hoe hij andere mensen afzaagt, maarja, niet leuk al sta jij daar en word afgezeken. Daarom staan we daar ook niet Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Gorden is gewoon *censuur*, hij komt ook al bij 538 inplaats van ruud de wild, en zoals ik al eerder zij gordon is *censuur* Reageren
Rensch Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Ik vind dat Gordon gewoon eerlijk is. Misschien op een lompe manier maar je moet je even indenken: Je zit daar de hele dag; Je krijgt de ene slecht zingende naar de ander voor je neus; 9 van die 10 slecht zingenden hebben ook nog eens een ego van hier tot Tokio en denken serieus dat ze nog kunnen zingen ook (zie bijvoorbeeld zo'n Kukhi) Ik vind het terecht dat zulke mensen wel even een deuk mogen opvangen in hun ego. Nogmaals: ik ben het eens met de mensen die zeggen dat hij het iets te lomp doet. Maar wat zou jij doen als je een kennis had die een enorm ego had en plotseling een fout maakt? Je lacht je dan suf en denkt bij jezelf: 'dis!!' En dat is precies wat Gordon doet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.