Capodaano Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Zitten er ook Sixaxis opladers bij de 40gb pakket? En andere dingen die je nog hard nodig hebt behalve de PS3 en de controller zelf? Ik heb graag snel een antwoord, dankje Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 (bewerkt) Ja, alles is hetzelfde als de 60GB versie behalve de volgende: -Geen Backwards Compitabelity -Geen Cardreaders -Maar 2 USB poorten. -20GB geheugen minder. Meer dan dit is er niet af ofzo EDIT: Klopt ook nog, he Rullez. Vergeten Bewerkt: 28 oktober 2007 door Steel Dogg Reageren
Capodaano Geplaatst: 28 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Oke heel erg bedankt Doe der maar een slotje op Reageren
Rullez Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Ja, alles is hetzelfde als de 60GB versie behalve de volgende:-Geen Backwards Compitabelity (Playstation 2 spellen kan je in de 40GB versie niet afspelen. PS1 spellen wel. -Geen Cardreaders (Dit zijn MemorySticks. Die je bijvoorbeeld ook in een PSP doet.) -Maar 2 USB poorten. (Spreekt voorzig. Je kan 2 USB apperaten tegelijk aansluiten.) -20GB geheugen minder. (Inplaats van 60GB 40GB. Het licht eraan wat je wilt gaan doen met je PS3. Wil je er ook liedjes/films opzetten raad ik je de 60GB versie aan.) Meer dan dit is er niet af ofzo Als ik het goed heb zit er ook geen tweede controller bij. En de 2 spellen die er bijzitten. Zal je ook los moeten kopen als je ze leuk vind. Verder als je boven iets naar bovenkijk heb ik nog een beschrijving van de andere dingen die er niet in zitten. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Ja, alles is hetzelfde als de 60GB versie behalve de volgende:-Geen Backwards Compitabelity (Playstation 2 spellen kan je in de 40GB versie niet afspelen. PS1 spellen wel. -Geen Cardreaders (Dit zijn MemorySticks. Die je bijvoorbeeld ook in een PSP doet.) -Maar 2 USB poorten. (Spreekt voorzig. Je kan 2 USB apperaten tegelijk aansluiten.) -20GB geheugen minder. (Inplaats van 60GB 40GB. Het licht eraan wat je wilt gaan doen met je PS3. Wil je er ook liedjes/films opzetten raad ik je de 60GB versie aan.) Meer dan dit is er niet af ofzo Als ik het goed heb zit er ook geen tweede controller bij. En de 2 spellen die er bijzitten. Zal je ook los moeten kopen als je ze leuk vind. Verder als je boven iets naar bovenkijk heb ik nog een beschrijving van de andere dingen die er niet in zitten. Die 2de controller en 2 extra games zaten alleen bij het starters pack, niet bij het standaart 60 gb pack (wat ik heb gekocht). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.