yek0 Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2007 Kan iemand mij helpen ? Ik snap niet wat ik bij het begin moet doen bij die 2 mannetjes :$ Snel a.u.b... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2007 (bewerkt) Kan iemand mij helpen ? Ik snap niet wat ik bij het begin moet doen bij die 2 mannetjes :$ Snel a.u.b... Hey yek0, hier zijn al erg veel topics over. Topic 1 Topic 2 Topic 3 Nog even over die 2 mannen: Je moet ze rekruteren in je gang. Dit doe je op de Playstation 2 door op ze te richten en dan R3 in te drukken, en op de PSP doe je dit door op ze richten en op de up toets (op je keypad) te drukken. Veel succes! Bewerkt: 28 oktober 2007 door M4X Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2007 Natuurlijk staat de missie ook uitgelegd op WikiGTA: http://nl.wikigta.org/wiki/To_Victor%2C_th...City_Stories%29 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Umberto Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2007 Anders kan je altijd nog op youtube kijken voor filmpjes over de missies . (maar wikigta is het handigst) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2007 Kan iemand mij helpen ? Ik snap niet wat ik bij het begin moet doen bij die 2 mannetjes :$ Snel a.u.b... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
yek0 Geplaatst: 28 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2007 dankjulliewel voor jullie uitleg, ik begrijp het al Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rev4n Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2007 (bewerkt) sorry niet op de datum gekeken Bewerkt: 1 november 2007 door Rev4n Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2007 Een slotje op een topic kunnen alleen Moderators, Global Moderators en Admins. Zij hebben de taak om orde op het forum te houden, en hebben de bevoegdheid om topics te bewerken, posts te bewerken van anderen en dus ook slotjes op topics te doen. Dat kunnen Megaleden, Superleden, Leden, Validerende Leden, en geblokkeerde leden niet. Hij dus ook niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
groveWILLEWETER Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2007 Kan iemand mij helpen ? Ik snap niet wat ik bij het begin moet doen bij die 2 mannetjes :$ Snel a.u.b... als je hem voor de psp heb moet je richten op de mannetjes en dan omhoog klikken (UP dus) en dat moet je met alletwee doen en voor de playstation moet je hetzelvde doen >>> Door Dizzee: De vraag van yek0 was al beantwoord. Jouw post was niet nodig. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.