Jump to content

XboX-Controller gebruiken voor GTA

Recommended Posts

Geplaatst:

Hi.

Weet iemand of het mogelijk is de PC-versie van GTA-Sanandreas te spelen met een XboX-controller? Ik kan de controller wel aansluiten aan m'n pc en de software installeren maar tot nu toe kan ik in Sanandreas alleen nog maar rondlopen met de linkerstick. Alle andere knoppen werken niet, en ik heb (nog) geen manier gevonden om die in te stellen.

Heeft iemand hier ervaring mee? Weet iemand wat ik moet doen? Graag een reactie.

PS Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar kon niks vinden over dit onderwerp. Mocht dit een dubbele topic zijn, mijn excuses daarvoor.

PPS Ik wil de controller gebruiken met oog op MTA. Weet iemand of dit ook kan?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wist niet eens dat je met een xbox controler op de PC gta sa kon spelen.

Ga is uitesten ^_^

Greetz Metal :cya:

EDIT: Heb het heel snel uitgeprobeert en het lukt bij mij helemaal niet. Het lijkt mee een beetje raar eigenlijk. een xbox controler voor PC :roll:

Bewerkt: door metal2you
Geplaatst:

Op zich niet gek hoor, met een XboX-controller op je pc spelen. Alle nieuwe spellen voor windows hebben een optie om ze met je XboX-controller te spelen. Ik ben bang dat GTA San Andreas te oud is om goed te werken met deze gamepad.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...