Jump to content

Walkman Phone


Rullez

Recommended Posts

Beste mensen ik zou graag zo'n Sony Walkman Phone willen. Ik wil er sowieso Bluetooth op hebben. 1GB geheugen. Er moeten nog geheugenkaartjes inpassen. En hij moet een MP3 bestand kunnen afspreken. Hebben jullie zelf goede Sony Walkman Phones ervaringen wil ik die ook graag weten. Omdat ik van me ouders een goede beslissing moet nemen voor dat ik er een koop.

Link to comment
Delen op andere websites

De Sony erricson K750i, is niet een echte walkmanphone maar heeft wel alles er op zitten van een walkman phone. en hij kost tegenwordig niks meer. rond de 130 euro prepaid

Vraagje hij ondersteund Memory Stick Pro Duo is dit dezelfde grootte die je ook in je PSP stopt?

Ja :Y. Uit ervaringen, want ik heb de Sony Ericsson W810i. Voor 20 euro meer dan de K750i krijg je een opgetunede K750i :Y. Voor vragen doe je het maar aan mij of Galiorix :Y

Link to comment
Delen op andere websites

De Sony erricson K750i, is niet een echte walkmanphone maar heeft wel alles er op zitten van een walkman phone. en hij kost tegenwordig niks meer. rond de 130 euro prepaid

Vraagje hij ondersteund Memory Stick Pro Duo is dit dezelfde grootte die je ook in je PSP stopt?

Ja :Y. Uit ervaringen, want ik heb de Sony Ericsson W810i. Voor 20 euro meer dan de K750i krijg je een opgetunede K750i :Y. Voor vragen doe je het maar aan mij of Galiorix :Y

En wat is het verschil tussen de 2 telefoons.

Link to comment
Delen op andere websites

De W810i is nieuwer dan de K750i. De W810i heeft speciale Walkman-software erop zitten. Qua geluidskwaliteit zit de W810i veel beter in elkaar. Natuurlijk een betere firmware :Y. Als je nog met vragen zit, doe je het maar :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de w810i ook, geweldig apparaat.

Zelfde camera als in de K750i, een van de beste 2mpx cameratelefoons die er gemaakt zijn :tu: Audiokwaliteit is ook prima, en je krijgt er een set speciale oordopjes bij.

Geen idee hoe het met de Memory Stick zit, maar ik kreeg er ook gratis een 512MB memory stick pro duo bij :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb integendeel gehoord dat de W810i een 2,2 Megapixel camera bevat en de K750i slechts 2,0 Megapixel :Y

Dat zei de verkoper in de winkel. Ik weet niet of het klopt, maar ik ga ervan uit, aangezien er al veel telefoons zijn die kleine verbeteringen hebben qua Pixels :Y

Bewerkt: door Steel Dogg
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb integendeel gehoord dat de W810i een 2,2 Megapixel camera bevat en de K750i slechts 2,0 Megapixel :Y

Dat zei de verkoper in de winkel. Ik weet niet of het klopt, maar ik ga ervan uit, aangezien er al veel telefoons zijn die kleine verbeteringen hebben qua Pixels :Y

Klopt niet, ze maken allebei foto's met een resolutie van 1632x1224 pixels, wat gewoon uit komt op 2,0mpx.

Beter nog, in beide telefoons zit precies dezelfde camera ;) De software en instellingen kunnen anders zijn, maar de sensor en lens is precies hetzelfde ;)

In ieder geval Rullez, ik raad je de w810i aan omdat het toch een iets nieuwer model is, en de geluidskwaliteit (en oordopjes) zijn beter dan die van de K750i, ook omdat de w810i gemaakt is als walkman phone en de 750i niet :tu:

Editje:

Hier een plaatje van beide camera's - zoals je ziet, precies dezelfde types.

38226423us2.jpg

28222c1byw3.jpg

Bewerkt: door Sdajafol
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...