Mitchano Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Hallo Een pizzaboy zie je nooit rijden.. Is het mogelijk om een pizzaboy onzeldzaam te maken dat je hem ziet rijden ? Dit gaat over GTA San Andreas.. Ik heb nu gemodde scooters erin en ik wil de scooters ook zien rijden.. Weet iemand hoe ? Gr, Mitchano Reageren
GTA_XP Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 (bewerkt) HalloEen pizzaboy zie je nooit rijden.. Is het mogelijk om een pizzaboy onzeldzaam te maken dat je hem ziet rijden ? Dit gaat over GTA San Andreas.. Ik heb nu gemodde scooters erin en ik wil de scooters ook zien rijden.. Weet iemand hoe ? Gr, Mitchano Ja, je kan m inderdaada onzeldzaam maken! Integendeel, ik heb daar een tut overgemaakt! Zal ff de link geven. >>KLIK<< Bewerkt: 28 oktober 2007 door GTA_XP Reageren
Mitchano Geplaatst: 28 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 HalloEen pizzaboy zie je nooit rijden.. Is het mogelijk om een pizzaboy onzeldzaam te maken dat je hem ziet rijden ? Dit gaat over GTA San Andreas.. Ik heb nu gemodde scooters erin en ik wil de scooters ook zien rijden.. Weet iemand hoe ? Gr, Mitchano Ja, je kan m inderdaada onzeldzaam maken! Integendeel, ik heb daar een tut overgemaakt! Zal ff de link geven. >>KLIK<< Dankje ik heb de pizzaboy overal bij gezet nu maar hopen dat ik hem meer ziet rijden Reageren
Mitchano Geplaatst: 28 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Zet het bij je gang Haha goed idee zal het proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.