Jump to content

tram tot stilstand brengen


L

Recommended Posts

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • L

    6

  • moechy

    4

  • MartyCeha

    4

  • Dx11

    4

Top Posters In This Topic

Je kunt geen trams tot stilstand brengen, die rijden gewoon door, ongeacht welk raar verschijnsel dan ook, ookal mod je het spel dat er een dikke muur voorzit, de tram is niet te stoppen.

Volgens mij is het me ooit toch echt gelukt, toen stond ik er eindelijk op met mn jetpack en toen reed hij niet meer verder :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een keer een filmpje op youtube gezien dat je een tram kan laten ontsporen in een bocht.

En vervolgens met de cheat cars fly er mee kunt weg vliegen, maar je kunt dan alleen niks meer mee doen geloof ik.

Ik ga ff kijken of ik het filmpje nog terug kan vinden. :tu:

Bewerkt: door sjors12345
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een keer een filmpje op youtube gezien dat je een tram kan laten ontsporen in een bocht.

En vervolgens met de cheat cars fly er mee kunt weg vliegen, maar je kunt dan alleen niks meer mee doen geloof ik.

Ik ga ff kijken of ik het filmpje nog terug kan vinden. :tu:

Dat gaat over de trein.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een keer een filmpje op youtube gezien dat je een tram kan laten ontsporen in een bocht.

En vervolgens met de cheat cars fly er mee kunt weg vliegen, maar je kunt dan alleen niks meer mee doen geloof ik.

Ik ga ff kijken of ik het filmpje nog terug kan vinden. :tu:

Ik heb het filmpje gevonden.

Wel een correctie het was een trein :$

Het filmpje hier-->

>>> Door _KoE_Mzungu: Graag in het vervolg on-topic blijven, de discussie gaat over de tram in SF, niet te verwarren met de trein in SA. ^_^ <<<

Link to comment
Delen op andere websites

maar ik heb via gtainside.com deze">http://www.gtainside.com/download.php?do=cat&id=245"]deze (het 2e plaatje van onder) mod gedownload. Het is een tram. Bij de beschrijving staat dat je er in kunt stappen, en dat is op het plaatje ook te zien. Hoe kan ik dit dan doen?

Als het goed is kan je er gewoon via de achterkant inspringen, verder kan je nog op andere manieren binnen proberen te komen bijvoorbeeld met behulp van auto's of andere voertuigen. De tram zal niet stoppen, dus aan wachten heb je ook niks. Zelf zou ik een auto schuin neerzetten, en op het goede moment in de opening springen. Je kan de readme doorlezen, misschien staat daar een toets bij :).

Link to comment
Delen op andere websites

Soms stopt een tram echt :) Ik heb het al eens meegemaakt. Dat is dan en station (alleen stapt er niemand in ofzo). Maar met grof geweld of blokkades is dit ding echt niet te stoppen. Zelfs als je er een muur voor zou zetten met een mod, hij zou er gewoon doorheen gaan. Kortom: je kunt het ding niet op commando laten stoppen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...