Jump to content

tram tot stilstand brengen


L

Recommended Posts

nej die stopt nooit als je et mij vraagt ik ben er eens 24ingame uur (24min)blijven opstaan en hele tijd aandachtig kijken stopte hij..nee :N daarna ben ik er met meer dan 50 verschillende dingen tege gereden waaronder tank,bullet,bandito... ook eens tege probere te vliegen met een hydra ,stopte hij of ontspoorde hij NEE lol :duh: het is wel degelijk een soort van muur op wielen ofzow en hij stopt echt nooit je kan er wel op lol . (hoe vraag je tja magie van de jetpack je kan er letterlijk op nie in ) :Y:Y bye ik wou dit gewoon effe verduidelijken

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • L

    6

  • moechy

    4

  • MartyCeha

    4

  • Dx11

    4

Top Posters In This Topic

nej die stopt nooit als je et mij vraagt ik ben er eens 24ingame uur (24min)blijven opstaan en hele tijd aandachtig kijken stopte hij..nee :N daarna ben ik er met meer dan 50 verschillende dingen tege gereden waaronder tank,bullet,bandito... ook eens tege probere te vliegen met een hydra ,stopte hij of ontspoorde hij NEE lol :duh: het is wel degelijk een soort van muur op wielen ofzow en hij stopt echt nooit je kan er wel op lol . (hoe vraag je tja magie van de jetpack je kan er letterlijk op nie in ) :Y:Y bye ik wou dit gewoon effe verduidelijken

ik weet het niet zeker maar volgens mij zijn er twee trams met verschillende parkours. en dat zou dan ook kunnen verklaren waarom de een hem wel ziet stoppen en de andere niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...