Dx11 Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Ik heb mw ooit gehad, voor mijn toenmalige xbox, nu heb ik een ps3 en twijfel om de ps2 versie nog eens aan te schaffen, je hoeft me dus niet te overtuigen of het spel leuk is want dat weet ik al, vroeg me alleen af of dit de moeite waard is want ik kan me vaag herrineren ergens gelezen te hebben dat de ps2 versie op ps3 er echt niet uit ziet, iemand die hier meer over weet? (hij is wel 100% compatibel volgens de sony site) Reageren
Gijsso Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Ik zal het niet doen. steek je geld maar in NFS Prostreet Reageren
Dx11 Geplaatst: 28 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 (bewerkt) Ik zal het niet doen. steek je geld maar in NFS Prostreet Die heb ik zoiezo al betaald (pre order) maar MW is gewoon gaaf dat wist ik al en heb m nooit helemaal uitgespeeld, twijfel alleen of de graphics de moeite waard zijn op deze manier, ik heb btw een "gewone" sd tv. Bewerkt: 28 oktober 2007 door Dx11 Reageren
JasonStatham Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 ik zou liever voor MNC: LA gaan Reageren
Dx11 Geplaatst: 28 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 ik zou liever voor MNC: LA gaan ook die ga ik kopen maar dat is niet de vraag. is er niemand die hem heeft voor de ps2 en hem even in zijn ps3 kan doen om te kijken of het echt zo lelijk is, dat hij goed werkt weet ik al. Reageren
jeroenvangeel13 Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 hoi, ik heb hem toendertijd voor de ps2 gekocht en nu eens gekeken of hij het in mijn ps3 ook deed, dat is inderdaad waar, het werkt helemaal maar ik schrok eerlijk gezegd wel een beetje van de graphics, ze zijn echt slecht, misschien kwam dit omdat ik het ditect na het spelen van motorstorm heb gedaan maar toch.. heb hem ook op de pc en dat raad ik je eerder aan aangezien die graphics best oke zijn. heb nog niet direct de graphics van ps2 tegenover die van de ps3 vergeleken maar als je dat echt wil weten kan ik dat wel eens voor je proberen. Reageren
Dx11 Geplaatst: 28 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 (bewerkt) hoi, ik heb hem toendertijd voor de ps2 gekocht en nu eens gekeken of hij het in mijn ps3 ook deed, dat is inderdaad waar, het werkt helemaal maar ik schrok eerlijk gezegd wel een beetje van de graphics, ze zijn echt slecht, misschien kwam dit omdat ik het ditect na het spelen van motorstorm heb gedaan maar toch.. heb hem ook op de pc en dat raad ik je eerder aan aangezien die graphics best oke zijn. heb nog niet direct de graphics van ps2 tegenover die van de ps3 vergeleken maar als je dat echt wil weten kan ik dat wel eens voor je proberen. nee dankje ik heb zelf geen pc, internet via me ps3, maarre de graphics zijn dus slecht, dat is jammer, is het slecht dat er dingen ontbreken of is alles gewoon wat vager? Kan je er misschien een fototje van je tv maken met MW, zou ik heel fijn vinden, super bedankt alvast!!! ps zet er ook ff bij of je hd of sd hebt. eigenlijk vraag ik wat veel ik weet het, maarja het hoeft ook niet als je die moeite niet wilt doen. Bewerkt: 28 oktober 2007 door Dx11 Reageren
Dx11 Geplaatst: 28 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 (bewerkt) Overigens ga ik het spel waarscheinlijk toch wel kopen omdat het gewoon geweldig verslavend is om me hele nachten te vermaken tenzij het echt te slecht is dus ik hoop op een fototje srry voor deze dubbelpost! Bewerkt: 28 oktober 2007 door Dx11 Reageren
jeroenvangeel13 Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 hoi, ik heb hem toendertijd voor de ps2 gekocht en nu eens gekeken of hij het in mijn ps3 ook deed, dat is inderdaad waar, het werkt helemaal maar ik schrok eerlijk gezegd wel een beetje van de graphics, ze zijn echt slecht, misschien kwam dit omdat ik het ditect na het spelen van motorstorm heb gedaan maar toch.. heb hem ook op de pc en dat raad ik je eerder aan aangezien die graphics best oke zijn. heb nog niet direct de graphics van ps2 tegenover die van de ps3 vergeleken maar als je dat echt wil weten kan ik dat wel eens voor je proberen. nee dankje ik heb zelf geen pc, internet via me ps3, maarre de graphics zijn dus slecht, dat is jammer, is het slecht dat er dingen ontbreken of is alles gewoon wat vager? Kan je er misschien een fototje van je tv maken met MW, zou ik heel fijn vinden, super bedankt alvast!!! ps zet er ook ff bij of je hd of sd hebt. eigenlijk vraag ik wat veel ik weet het, maarja het hoeft ook niet als je die moeite niet wilt doen. ga ik vanavond even voor je regelen Reageren
ASPHALT Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 (bewerkt) Volgensmij ligt het aan dat je van tevoren MotorStorm had gedaan want het ziet er volgensmij nog gewoon het zelfde uit als toendertijd.. Hij zijn niet de beste graphics maar het ziet er nog best goed uit, voor een PlayStation 2 game. En als je er echt zo'n fan van was zal een beetje kwaliteit verlies niet zo veel uitmaken, de gameplay blijft toch gewoon? Overigens zie ik, zoals ik al zei, niet echt kwaliteits verschil. Bewerkt: 28 oktober 2007 door ASPHALT Reageren
Dx11 Geplaatst: 28 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 (bewerkt) Volgensmij ligt het aan dat je van tevoren MotorStorm had gedaan want het ziet er volgensmij nog gewoon het zelfde uit als toendertijd.. Hij zijn niet de beste graphics maar het ziet er nog best goed uit, voor een PlayStation 2 game. En als je er echt zo'n fan van was zal een beetje kwaliteit verlies niet zo veel uitmaken, de gameplay blijft toch gewoon? Overigens zie ik, zoals ik al zei, niet echt kwaliteits verschil. Dat is dan weer heel fijn nieuws, ik zie straks de foto dan en ga hem toch kopen waarscheinlijk morgen, dit is echt zon game die over 3 jaar nog leuk is om te spelen (persoonlijke mening) heb jij m btw ook zelf getest dan? Bewerkt: 28 oktober 2007 door Dx11 Reageren
ASPHALT Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 heb jij m btw ook zelf getest dan? Zeker, nu ik het zelf zo zie denk ik dat ik het misschien ook nog wel een keer uitspeel. Moet die Memory Card adapter voor de PS2 Savegames over te zetten wel een keer binnenkomen.. :') Reageren
jeroenvangeel13 Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 (bewerkt) ik heb hem net in de ps2 en daarna in de ps3 gespeeld en inderdaad de graphics zijn wel ongeveer even goed, ik was alleen de redelijk ongedetaileerde achtergrond niet gewend van motorstorm, hier volgen paas afbeeldingen dit is trouwens op een hd-tv en de ps3 is ingesteld zodat hij de games zou moeten upgraden ofzoiets (al geloof ik daar niet zo in) en de graphics zijn inderdaad goed te doen, in het begin misschien iets te extreem gereageerd maar het verschil met een ps3 spel is echt groot! dit is een topgame!!! Bewerkt: 28 oktober 2007 door jeroenvangeel13 Reageren
Dx11 Geplaatst: 28 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 oke bedankt, vanaf morgen is hij weer in mijn collectie (hoop dat ik de black edition ergens kan vinden) weet iemand winkels waar je die kan halen? (black editie dus) bol.com en wehkamp niet helaas. Reageren
jeroenvangeel13 Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 oke bedankt, vanaf morgen is hij weer in mijn collectie (hoop dat ik de black edition ergens kan vinden) weet iemand winkels waar je die kan halen? (black editie dus) bol.com en wehkamp niet helaas. was het niet zo dat de black edition alleen op de pc is verschenen? ik ben daar niet 100% zeker van maar dacht zoiets ooit gehoord te hebben Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.