Jump to content

Digital painting

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Goedendag,

Ik heb vandaag eens iets heel anders gedaan namelijk getekend of geverfd op de computer :7

Het is één van mijn eerste "creaties" zal ik maar zeggen die ik zelf heb gekleurd.

About:

Ik ben begonnen met een reference picture deze had alleen een paar lijnen.(ik upload hem op aanvraag)

Daarna ben ik begonnen met kleuren.

Resultaat tot nu toe:

V1 http://g-style.hyperheid.nl/images/Random/painting.jpg

Update: http://g-style.hyperheid.nl/images/Random/painting2.png

Update2:

paintingupdate.png

Rates & Comments?

,K

Bewerkt: door Dhr.Gybrus
Geplaatst:

Tot nu toe heel mooi gedaan zo voor je eerste keer :O

Ik wil het ook graag kunnen en ga het binnenkort denk ik eens proberen :)...

Qua kleuren zit alles bijna perfect, in het gezicht kan je nog wat gedetaileerder gaan denk ik, en natuurlijk nog alles buiten de lijnen mooi uitgommen :D maar dat zal je nog wel zowiezo doen hoop ik :)

En het enige minpunt vind ik de buik, die is raar ? :D

Tot nu echt mooi : 9/10

Geplaatst: (bewerkt)
*Tot nu toe heel mooi gedaan zo voor je eerste keer :O

**Ik wil het ook graag kunnen en ga het binnenkort denk ik eens proberen :)...

***Qua kleuren zit alles bijna perfect, in het gezicht kan je nog wat gedetaileerder gaan denk ik, en natuurlijk nog alles buiten de lijnen mooi uitgommen :D maar dat zal je nog wel zowiezo doen hoop ik :)

En het enige minpunt vind ik de buik, die is raar ? :D

Tot nu echt mooi : 9/10

* Dank :7

** Op 3D total staat een geile tutorial =D

*** nog niet af he :puh:

Ik heb er voor gekozen om de achtergrond nog niet helemaal uit te gummen..

Ook heb ik wat aan het rechter been gesleuteld :puh:

De buik is nog een beetje verneukt maar dat fix ik als ik een goede schaduw reference heb =D

Screen:

http://g-style.hyperheid.nl/images/Random/painting2.png

,K

EDIT:

Update:

paintingupdate.png

Bewerkt: door Dhr.Gybrus
Geplaatst:

Bump niemand anders een reactie?

:7

Ik ben trouwens van plan om dit poppetje ondergoed te geven en kleren en als het lukt ook een mooier gezicht =D

Daarna wil ik er een animatie van maken...

,K

Geplaatst:

Ziet er goed uit man. :tu: Natuurlijk zijn er wel een aantal plekken die wat misvormd zijn zoals haar buik waar je nog aan kan werken en de spieren boven haar knie zijn nog niet helemaal natuurlijk. Vanaf mijn kant vind ik haar linker bovenbeen mooier dan de rechter. Ga zo door kerel!

Geplaatst:
Ziet er goed uit man. :tu: Natuurlijk zijn er wel een aantal plekken die wat misvormd zijn zoals haar buik waar je nog aan kan werken en de spieren boven haar knie zijn nog niet helemaal natuurlijk. Vanaf mijn kant vind ik haar linker bovenbeen mooier dan de rechter. Ga zo door kerel!

Dank :)

Inderdaad haar buik had ik even snel gedaan zonder er bij stil te staan dat een schaduw natuurlijk nooit zo valt ;O

En persoonlijk vindt ik het linker bovenbeen ook mooier dan het rechter maar dat komt ook vooral omdat het best moeilijk is om een realistische schaduw/highlight te tekenen zonder voorbeeld :puh:

In ieder geval hartelijk dank voor de goede comments en ik zal dit zeker afmaken,

,K

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...