Jump to content

Mijn eerste creatie

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Dit is mijn allereerste creatie ooit

bruidskapsel2ur2.png

het was voor Beatdown

De rand zal ik later nog een keer beter uitwerken

RATE graag

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst:

Opzich wel mooi gemaakt. Effect is wel mooi. Ook het lichtinval op zijn gezicht. De achtergrond vind ik niet echt bijpassend. Kleuren van naam en de rand heb je goed gekozen.

7,5/10 :tu:

Geplaatst:
Opzich wel mooi gemaakt. Effect is wel mooi. Ook het lichtinval op zijn gezicht. De achtergrond vind ik niet echt bijpassend. Kleuren van naam en de rand heb je goed gekozen.

7,5/10 :tu:

BEdankt :Y

Geplaatst:

ik geef het een 8 omdat het best goed is voor een eerste keer. Wat visser zegt klopt dat de 8ergrond er niet bijpast maar verder is het wel goed

8/10 :tu::tu:

Geplaatst:

Niet slecht voor je eerste creatie als signature. Probeer alleen wel bij je volgende creaties meer naar de kleurencombinatie te kijken. De rode lijnen onder de tekst passen namelijk niet echt. De achtergrond is ook niet echt passend en de render zelf "Nico" is wat wazig.. Gewoon door oefenen!

• 2 weken later...
Geplaatst:

Een grote verandering met de vorige, ik meot zeggen dat deze een stuk beter is, je hebt goed geluisterd naar de tips. De kleur combinatie is nu wel goed. :Y Ook is het mooi dat hte spiegeld, oo kde lijn erom is mooi. 8)

Ik vind het een mooie signature, en ik geef het daarom ook een 8. ^_^

Veel succes bij het maken van meerdere signatures.

mvg,2fast{0}

Geplaatst:

Heel erge mooie sign voor je eerste keer. je 2e creatie ziet er al een stuk beter uit zeker met die weerspiegeling :Y

en het wazige effecten zit er mooi ingewerkt. Alleen wat ik nou heel erg jammer vind is dat de lettertype heel erg pixelachtig is :N alsof je hem met paint hem er ff in heb gepleurd. en dat is best jammer misschien kan je dat nog even verbeteren.

Maar voorderest is hij heel erg mooi. :)

ik geef deze een 7/5 :cya:

Geplaatst:

voor je eerste keer is die echt mooi vind ik

zou alleen echt een andere font pakken nu lijkt het echt dat het er met paint opgeplakt is

verder geef ik je een 8/10 vooral omdat het je eerste is :tu:

Geplaatst:

Inderdaad een mooi (eerste) creatie! :tu: Maar zoals hiervoor al is gezegd, het lettertype past echt niet :N Voor de rest ooi bijgewerkt! Een hele verbetering op de eerste! Van mij krijg je een 8,5 ondanks het lettertype!

Grtz,

MT

Geplaatst:

Heel erg netjes hoor vooral die geupdate versie van je sig is echt mooi gedaan vooral omdat het je eerste creatie is.

Geplaatst:
Heel erg netjes hoor vooral die geupdate versie van je sig is echt mooi gedaan vooral omdat het je eerste creatie is.

bedankt

;)

vind hem ook wel gelukt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...