super BV Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Hallo, Ik ben op zoek naar een videobewerkings programma weet iemand een goed programma die aan deze eisen voldoet? - niet te ingewikkeld - genoeg functie om effecten te maken - geen kwaliteits verlies zoals bij movie maker Het hoeft geen gratis programma te zijn want mijn vader wil er wel wat geld voor neerleggen. we hebben adobe premiere wel zijn we erg tevreden over maar daar lukt het niet meej effecten te maken in een film. Alvast bedankt. Reageren
Galiorix Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Wat dacht je van Sony Vegas? Het is een gevorderde programma maar als je eenmaal de basis beheers dan kan je veel dingen doen en effecten zijn helemaal naar je eigen wensen in te stellen. Dit is de hoofdpagina van Vegas waar ook een trial te downloaden is, het programma zelf is aan de prijzige kant maar je krijgt dan een geweldig programma. Ik zelf heb ook wat tutorials gemaakt om op weg te komen met het programma, die kan je hier lezen Greetz Reageren
super BV Geplaatst: 29 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Wat dacht je van Sony Vegas? Het is een gevorderde programma maar als je eenmaal de basis beheers dan kan je veel dingen doen en effecten zijn helemaal naar je eigen wensen in te stellen. Dit is de hoofdpagina van Vegas waar ook een trial te downloaden is, het programma zelf is aan de prijzige kant maar je krijgt dan een geweldig programma. Ik zelf heb ook wat tutorials gemaakt om op weg te komen met het programma, die kan je hier lezen Greetz Dank je wel ik zal hier een serieus naar gaan kijken. groeten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.