Jump to content

Gran Turismo 4 vragen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb het boekje van Gran Turismo 4 in het Spaans, omdat ik het spel heb gekregen van iemand die het in Spanje gekocht had.

Ik heb daarom 2 vraagjes over Gran Turismo 4:

- "Kan je iets instellen waardoor er aangegeven staat wat voor een soort bocht er komt?"

- "Als je aan het racen bent, zie je boven je snelheid soms een rood cijfer staan. Meestal rond de 4. Wat is dit?"

Als ik meer vragen heb over dit spel, wat ik vast wel zal hebben, post ik ze weer in dit topic.

Geplaatst:
- "Als je aan het racen bent, zie je boven je snelheid soms een rood cijfer staan. Meestal rond de 4. Wat is dit?"

Als ik meer vragen heb over dit spel, wat ik vast wel zal hebben, post ik ze weer in dit topic.

Dat is de versnelling waarin je moet zitten als je een bocht neemt. Bij een snelle bocht kan daar een 5 staan maar bij een slome bocht een 2

Geplaatst:
Ik heb het boekje van Gran Turismo 4 in het Spaans, omdat ik het spel heb gekregen van iemand die het in Spanje gekocht had.

- "Kan je iets instellen waardoor er aangegeven staat wat voor een soort bocht er komt?"

Ik zal proberen een andwoordt uit deze vraag te halen maar dat zal vast niet lukken.

Je kan best bij de instelling kijken of je dat kan instellen of je kan ook gewoon in dat boekje kijken , Ik zal kijken of je de richting kan bekijken!

Geplaatst:

Ik zal proberen een andwoordt uit deze vraag te halen maar dat zal vast niet lukken.

Je kan best bij de instelling kijken of je dat kan instellen of je kan ook gewoon in dat boekje kijken , Ik zal kijken of je de richting kan bekijken!

Wat ik al heb gezegd, is dat mijn boekje in het spaans is, dus daar word ik ook niet echt wijzer van. :7

En de vraag nog in andere woorden:

Met veel spellen staat er als er een bocht komt, een pijltje bovenin het beeld. Kan je dit ook instellen met Gran Turismo 4?

Geplaatst:

Wat ik al heb gezegd, is dat mijn boekje in het spaans is, dus daar word ik ook niet echt wijzer van. :7

Met veel spellen staat er als er een bocht komt, een pijltje bovenin het beeld. Kan je dit ook instellen met Gran Turismo 4?

Dat weet ik niet omdat ik dat nooit gebruik. ik wil het zo simpel en reallife mogelijk hebben

p.s. ik ben mijn boekje kwijt

Geplaatst:

Dat weet ik niet omdat ik dat nooit gebruik. ik wil het zo simpel en reallife mogelijk hebben

p.s. ik ben mijn boekje kwijt

jij hebt nog mazzel, ik ben het hele spel kwijt :cry:

Geplaatst:

Jongens, hier gaat het allemaal niet om. Hier is het topic niet voor bedoelt.

Laten we vanaf nu gewoon ontopic blijven, en hopelijk kan iemand me nog helpen met de vragen..

Geplaatst:

Ik heb er nog niks over kunnen vinden , Ik heb al op Google gekeken maar alsnog geen resultaten , Overigens staat dit topic bij de 4de pagina van google onder de naam ' Gran Turismo 4'

Geplaatst:

sorry maar ik heb overal gezocht in mijn boekkie en in het spel en het is gewoonweg niet mogelijk :(

maar jeh ebt nog altijd de parcours rechtsboven

en trouwens ik heb dit alleen in F1 en nooit in andere racespellen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...