Sdajafol Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 Guitar Pro 5 kan je een trial van downloaden van een aantal dagen (15 of 30 dacht ik), daarna zal je er 60 dollar voor moeten betalen. Je kan ook Power Tab proberen, simpeler maar je hebt nogsteeds gitaar en bas. In midi-formaat, dat wel, en je zal er tablatuur voor moeten kunnen lezen. Reageren
Rensch Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Guitar Pro 5 gebruik ik persoonlijk ook om eigen nummers te maken. Je kunt er echter geen trance-muziek mee maken idd. Guitar Pro 5 is idd als trial te downloaden. Illegaal kun je hem natuurlijk ook krijgen maar daar ga ik je niet bij helpen Je moet (zoals eerder gezegd) wel noten kunnen lezen en misschien nog wel belangrijker: tabs kunnen schrijven. Als je tabs kunt lezen en schrijven hoef je de noten ook niet persee meer te lezen Reageren
DJRobin Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 (bewerkt) Reason 3.0 en FL Studio zijn niet zo moeilijk om zelf muziek te maken, Ze zijn wel duur... Zelf gebruik ik alleen FL Studio omdat ik het daarmee gewend ben. Bewerkt: 23 november 2007 door __Robin Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 (bewerkt) Reason 3.0 en FL Studio zijn niet zo moeilijk om zelf muziek te maken, Ze zijn wel duur...Zelf gebruik ik alleen FL Studio omdat ik het daarmee gewend ben. Met virueel dj hij is aleen wel een tikje te duur 250 eurotjesmaar wel een heeeel erg hoed programma niet moeilijk aardig simpel doet wat je wilt en je kunt ook een traiversie downlooaden en iets dat je geluid op ka nemen van wat dan ook Bewerkt: 7 december 2007 door KoenKucharek Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.