Jump to content

Grijswaarden probleem!

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo beste mensen!

Ik heb sinds kort een probleem met Photoshop!

Namelijk als ik een kleur kies bijv licht blauw en ik gebruik het met emmertje dan activeer ik hem op een nieuw plaatje zegmaar en dan is het gerijs terwijl ik blaur had aangeklikt! Ik dus kijken wat is het staat hij op grijswaarden :s. Dus ik haal hem eraf en zet hem op een andere maar als ikd an weer een nieuw docement maak en ik wil met emmertje een kleur doen is het weer grijswaarde!

Hoe kan ik dit weer normaal krijgen?

MVG,

Omar

Geplaatst:
Dus ik haal hem eraf en zet hem op een andere

Op welk ander zet je hem dan. Om kleur te krijgen hoor je het altijd op RGB Color te hebben staan. Geef anders eens een screen van jou menu bij "New".

Geplaatst: (bewerkt)

Kijk op deze afbeelding:

hulpxi1.jpg

Wat ik omcircel heb moet je doen. Je hebt hem nu waarschijnlijk op "Grayscale" staan. Dit moet je naar RGB Color zetten.

Waarschijnlijk is het dan goed.

Succes!

EDIT: Ik had die van .Levi. nog niet gezien omdat ik al op plaats reactie had geklikt, maar het uploaden lukte niet. Vandaar deze post. :7

Bewerkt: door Twankala
Geplaatst:

Jongens ik heb het al :Y. Maar toch allemaal bedankt :tu: .

Nu een andere vraag: Sommige mensen hebben ronden inplaaatst van viekante afbeeldingen hoe doen ze dit?

Geplaatst:
Jongens ik heb het al :Y. Maar toch allemaal bedankt :tu: .

Nu een andere vraag: Sommige mensen hebben ronden inplaaatst van viekante afbeeldingen hoe doen ze dit?

Als je dan weer op mijn mooie plaatje kijkt, dan zie je iets met background staan. Daar staan dan White.

Als je dit naar Transpirant zet, dan is alles waar je niks mee hebt gedaan, het geruite, het transpirante.

Zo kan je dus ook bijvoorbeeld rondjes hebben. Ik hoop dat je dit nu snapt.

Geplaatst:
Jongens ik heb het al :Y . Maar toch allemaal bedankt :tu: .

Als je dan weer op mijn mooie plaatje kijkt, dan zie je iets met background staan. Daar staan dan White.

Als je dit naar Transpirant zet, dan is alles waar je niks mee hebt gedaan, het geruite, het transpirante.

Zo kan je dus ook bijvoorbeeld rondjes hebben. Ik hoop dat je dit nu snapt.

Maar dat bedoel ik niet :N. Ik bedoel jij hebt als signature figuur een vierkant maar ik wil een ronde signature!

En nog een hele noobiew vraag hoe maak je ergens randen omheen?

Geplaatst: (bewerkt)

Kijk op deze site voor alle tutorials.

Hier heb je dan nog een site over borders.

Je hebt er wel meer volgens mij.

Ps: Bedoel je zo'n plaatje?

nieuws15xr8.png

Hij is weliswaar niet rond, maar ook niet vierkant ^_^

Edit: Dat met dat ronde: In mijn vorige post staat "mijn mooie plaatje". Daarmee bedoel ik het plaatje uit mijn eerste post. ^_^

Bewerkt: door Twankala
Geplaatst:

Volgens mij bedoel je iets als dit. De randen rond maken kan dus ook met signatures. Zorg wel dat de onderste layer transperant is. Dus 2 layers; layer 1 leeg en dus gewoon transperant en layer 2 dat moet de afbeelding zijn met de ronde hoeken.

• 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...