Galiorix Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 (bewerkt) Ik ben bezig een PAWN script te veranderen zodat het een andere game mode word maar ik stuit nu al op een probleem. Ik heb in een bepaald deel 2 tekst codes staan maar hij weergeeft alleen maar de laatste tekst. Hoe kan ik er voor zorgen dat hij ook de eerdere tekst weergeeft? Dit is de code: public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { switch (gPlayerCheckpointStatus[playerid]) { case CHECKPOINT_PLANE: { GameTextForPlayer(playerid, "Land save on verdant meadows and get your self some weapons and a vehicle.", 2000, 5); SetPlayerInterior(playerid,0); SetPlayerPos(playerid, 383.1486, 2539.934, 291.9376); SetPlayerCheckpoint(playerid,268.5821,1883.8224,-30.0938, 5.0); gPlayerCheckpointStatus[playerid] = CHECKPOINT_AREA51; GameTextForPlayer(playerid, "Then go to area 51 with your team to plant the bombs", 2000, 5); } case CHECKPOINT_AREA51: { DisablePlayerCheckpoint(playerid); gPlayerCheckpointStatus[playerid] = CHECKPOINT_NONE; EndTheRound(ATTACK_WIN); } default: { DisablePlayerCheckpoint(playerid); } } return 1; } Greetz Bewerkt: 28 oktober 2007 door Galiorix Reageren
Galiorix Geplaatst: 30 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Niemand enige idee Reageren
Sandra Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Die eerste word niet weergegeven omdat die 2e tekst op hetzelfde moment word 'geactiveerd' Dingen die je kan doen: - SendClientMessage gebruiken in plaats van GameTextForPlayer - Een timer gebuiken - De 2 teksten samenvoegen. Reageren
Galiorix Geplaatst: 31 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 Inmiddels is het hele script weer verandert maar ik zou graag willen weten hoe je er een timer op zet Alvast bedankt, Greetz Reageren
Argon Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 (bewerkt) - SetTimer, hiermee zet je dus een timer Het gebruik van een timer is trouwens iets ingewikkelder dus ik raad je aan om gewoon alles in één tekst te zetten. Trouwens hier zijn een aantal dingen die je in je tekst kan gebruiken: ~n~ - nieuwe regel ~r~ - rode tekst ~g~ - groene tekst ~b~ - blauwe tekst ~w~ - witte tekst ~y~ - gele tekst ~p~ - paarse tekst ~l~ - zwarte tekst ~h~ - maakt je tekst lichter (als je het teveel in een regel zet dan wordt je tekst wit) en het werkt niet op een zwarte achtergrond Dus dan doe je bijvoorbeeld: GameTextForPlayer(playerid, "Land save on verdant meadows and get your self some weapons and a vehicle.~n~Then go to area 51 with your team to plant the bombs", 2000, 5); Dan krijg je twee lijnen tekst onder elkaar Bewerkt: 31 oktober 2007 door Argon Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.