Jump to content

Tekst


Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben bezig een PAWN script te veranderen zodat het een andere game mode word maar ik stuit nu al op een probleem. Ik heb in een bepaald deel 2 tekst codes staan maar hij weergeeft alleen maar de laatste tekst. Hoe kan ik er voor zorgen dat hij ook de eerdere tekst weergeeft?

Dit is de code:

public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) {

switch (gPlayerCheckpointStatus[playerid]) {

	case CHECKPOINT_PLANE:

		{

			GameTextForPlayer(playerid, "Land save on verdant meadows and get your self some weapons and a vehicle.", 2000, 5);

			SetPlayerInterior(playerid,0);

			SetPlayerPos(playerid, 383.1486, 2539.934, 291.9376);

			SetPlayerCheckpoint(playerid,268.5821,1883.8224,-30.0938, 5.0);

			gPlayerCheckpointStatus[playerid] = CHECKPOINT_AREA51;

			GameTextForPlayer(playerid, "Then go to area 51 with your team to plant the bombs", 2000, 5);

		}

	case CHECKPOINT_AREA51:

		{

			DisablePlayerCheckpoint(playerid);

			gPlayerCheckpointStatus[playerid] = CHECKPOINT_NONE;

			EndTheRound(ATTACK_WIN);

		}

	  default:

		{

			DisablePlayerCheckpoint(playerid);

		}

}

return 1;

}

Greetz :sigaar:

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

Die eerste word niet weergegeven omdat die 2e tekst op hetzelfde moment word 'geactiveerd'

Dingen die je kan doen:

- SendClientMessage gebruiken in plaats van GameTextForPlayer

- Een timer gebuiken

- De 2 teksten samenvoegen.

Geplaatst:

Inmiddels is het hele script weer verandert maar ik zou graag willen weten hoe je er een timer op zet :*D

Alvast bedankt,

Greetz :sigaar:

Geplaatst: (bewerkt)

- SetTimer, hiermee zet je dus een timer

Het gebruik van een timer is trouwens iets ingewikkelder dus ik raad je aan om gewoon alles in één tekst te zetten. Trouwens hier zijn een aantal dingen die je in je tekst kan gebruiken:

~n~ - nieuwe regel

~r~ - rode tekst

~g~ - groene tekst

~b~ - blauwe tekst

~w~ - witte tekst

~y~ - gele tekst

~p~ - paarse tekst

~l~ - zwarte tekst

~h~ - maakt je tekst lichter (als je het teveel in een regel zet dan wordt je tekst wit) en het werkt niet op een zwarte achtergrond

Dus dan doe je bijvoorbeeld:

GameTextForPlayer(playerid, "Land save on verdant meadows and get your self some weapons and a vehicle.~n~Then go to area 51 with your team to plant the bombs", 2000, 5);

Dan krijg je twee lijnen tekst onder elkaar :Y

Bewerkt: door Argon

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...