Fbi-Crew Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Okee Jah Hier Ben Ik weer ik ben op zoek naar modders voor vice city ik heb veel geoefend heel veel en ik ben er van overtuigt dat we dus Gta Nederland kunnen maken Wat ER In Moet -Bomen,Straten,Metro,Trams EnZo -Auto's ,Bussen,Vrachtwagens -Gebouwen,Bedrijven,De Steden Van de Randstad -Nederlandse Politie,Nederlandse Vertalingen -Den Haag,Rotterdam,Utrecht,Schiedam,Dordtrecht -Een Trein Die Naar De Steden Linkt Zegmaar -Nederlandse Mensen met bijv. een tas van albert hein <---- Sorry Reclame Nou IK Hoop dat er veel modders mee gaan doen dan kunnen we later andere versies doe die ik in gedachte heb zoals Gta Noord-Holland,Gta Oost-Nederland(groningen en daar onder) Gta Fyslan (Friesland), Gta Zuid-Nederland (van zeeland naar limburg) En dan als we alle gta's gemaakt hebben en we hebben de bestanden nog dan gta nederland En Als ik die Crew Heb dan ga ik ook probeeren en tools voor te maken carspawner speciaal voor deze gta bijv. je wil een bmw zoeken maar kan het niet vinden dan kan je die carspnwer downloadenn De Nederlandse politie heeft gewoon politie op zijn wagen en met de plaats dus bijv. Rotterdam-Rijnmond Nou nu alleen nog wachten op de modders en dan gaan we beginnen Dus Wie wil me helpen he BinnenKort Screens!!!
Fbi-Crew Geplaatst: 28 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 (bewerkt) http://www.gearthblog.com/images/rotterdam3d.jpg zo hoort het in Rotterdam uit te zien En op prcies de zelde manier moeten de andere steden er ook uit zien http://sketchup.google.com/3dwarehouse/det...mp;prevstart=12 Deze in Utrecht enzo verder Bewerkt: 28 oktober 2007 door Fbi-Crew
game~skater Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Okee Jah Hier Ben Ik weer ik ben op zoek naar modders voor vice city ik heb veel geoefend heel veel en ik ben er van overtuigt dat we dus Gta Nederland kunnen maken Wat ER In Moet -Bomen,Straten,Metro,Trams EnZo -Auto's ,Bussen,Vrachtwagens -Gebouwen,Bedrijven,De Steden Van de Randstad -Nederlandse Politie,Nederlandse Vertalingen -Den Haag,Rotterdam,Utrecht,Schiedam,Dordtrecht -Een Trein Die Naar De Steden Linkt Zegmaar -Nederlandse Mensen met bijv. een tas van albert hein <---- Sorry Reclame Nou IK Hoop dat er veel modders mee gaan doen dan kunnen we later andere versies doe die ik in gedachte heb zoals Gta Noord-Holland,Gta Oost-Nederland(groningen en daar onder) Gta Fyslan (Friesland), Gta Zuid-Nederland (van zeeland naar limburg) En dan als we alle gta's gemaakt hebben en we hebben de bestanden nog dan gta nederland En Als ik die Crew Heb dan ga ik ook probeeren en tools voor te maken carspawner speciaal voor deze gta bijv. je wil een bmw zoeken maar kan het niet vinden dan kan je die carspnwer downloadenn De Nederlandse politie heeft gewoon politie op zijn wagen en met de plaats dus bijv. Rotterdam-Rijnmond Nou nu alleen nog wachten op de modders en dan gaan we beginnen Dus Wie wil me helpen he BinnenKort Screens!!! ik vroeg me af, in hoeveel tijd wil je mod klaar hebben. nu zijn ze bezig met een mod voor gta sa, een nieuwe map.zijn ze ongeveer een jaar mee bezig met een groep van 30 man. maar toch succes
Jesperkaj Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Ziet er leuk uit. Ik zelf ben géén modder dus ik kan je helaas niet helpen hiermee. Toch wil ik je heel erg veel succes wensen met deze mod. Blizzard PS: Zou misschien ook leuk zijn om Spijkenisse erbij te doen.
MartyCeha Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Met een gebied van de grootte SA ben je al meer als een jaar kwijt, en als je het vergelijkt is SA ongeveer 6 bij 6 km groot. Kun je nagaan hoelang je doet over heel NL. Zelfs met 1000 modders krijg je dat nog niet binnen 10 jaar af. Het is niet zoiets als de Sims 'hier zet ik een boompje en daar een muurtje', nee je moet het echt moddeleren. Ik ben er pas mee begonnen en ervaar nu de moeilijkheid ervan
K.O. Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Vertel eerst maar eens hoeveel ervaring je zelf hebt. Kun je: - auto's zelf modellen? - photoshoppen? - exe hacken? - programmeren? Anderen kun je beter denk ik in de Modding Showroom een topic openen voor zo'n project. (Nog beter is als dit topic gewoon verplaatst kan worden. Vraag dat anders even aan een moderator.) >>> Door HerrieM: Bij deze.<<<
Fbi-Crew Geplaatst: 30 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Slotje OP Dit ik ga gta rotterdam doen dat is kleiner
Recommended Posts