Donwell Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Weer een verkiezing. Altijd leuk, jammer dat er weer kans is dat een Corp. moet aftreden. Maar goed, allemaal veel succes komende tijd. Reageren
.Timothy Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Ook van mijn kant iedereen even succes wensen; dat het een leuke en eerlijke strijd mag worden Succes! Reageren
moechy Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 ik spreek nu voor de hele gang en ik wens iedereen heeel veel succes moge de beste winnen Reageren
Lord of War Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Succes aan alle gangs die meedoen en mag de beste winnen! Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Ook iedereen succes, het wordt denk super spannend. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Iedereen veel succes tijdens deze verkiezing. Dat de beste (weer) winnen mag hetzelfde van mij eigenlijk SUCCES Reageren
Mister.X Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 En wanneer begint de nominatie? Dan weet ik wanneer ik moet stemmen. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 En wanneer begint de nominatie? Dan weet ik wanneer ik moet stemmen. Nominaties zijn er al, stemmen kun je vanaf 05 november. Reageren
Lantyz Geplaatst: 4 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Mag ik de dames en heren van de teams en corporations en iedereen die er in geïnteresseerd is er op wijzen dat de eerste stemronde van start is gegaan? Iedereen kan stemmen op zijn meest favoriete gang en zijn minst favoriete corporation. Iedere stem telt, dus zorg ervoor dat je je team steunt! Je kunt je stem geheel gratis en vrijblijven uitbrengen in dit topic. De stembus sluit over een week (11 november), waarna er gekozen kan worden tussen de populairste gang en minst populaire corporation. Teams, succes! Reageren
pilot Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Moge de beste winnen zal ik zeggen. Reageren
Lantyz Geplaatst: 11 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2007 De tweede stemronde is begonnen en zal gaan tussen de Schijtlama's en the Gunslingers. Je kunt in dit topic tot komende zondag stemmen op jouw favoriete team! Reageren
Mirrrr Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Feli voor alle eenden, Oceansleden en heel veel succes voor de Schijtlama's en de pistoolslingeraars. Moge de beste winnen. Beat Downleden: Heel erg jammer maar er komt zeker nog een 2e kans als jullie zo door blijven gaan Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 :dans: :dans: The Oceans :dans: :dans: Ook alle duckies van harte gefeliciteerd, ook jullie hebben het verdiend. Schijtlama's en Gunslingers, veel succes . Reageren
T-Designz Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Moge de beste winnen ! He leuk zo een verkiezing =P Reageren
Bling Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Op zich (naar mijn mening) geen onverwachte uitslag, maar toch jammer voor The Gunslingers, dat zij nog steeds in spanning moeten zitten. Ook jammer voor de andere gangs, dat zij (voorlopig) geen plekje als Corporation zullen krijgen, maar uiteraard zullen er in de toekomst nog kansen genoeg zijn. Heel veel succes toegewenst aan de Schijtlama’s en The Gunslingers! Moge de beste winnen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.