Jump to content

Zesde Corporation Verkiezing

Recommended Posts

Geplaatst:

Weer een verkiezing. :) Altijd leuk, jammer dat er weer kans is dat een Corp. moet aftreden. :(

Maar goed, allemaal veel succes komende tijd. :tu:

• Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Mirrrr

5

• Lantyz

4

• M4X

4

• Fiegel5

4

Geplaatst:
Iedereen veel succes tijdens deze verkiezing. Dat de beste (weer) winnen mag

hetzelfde van mij eigenlijk ^_^

SUCCES

Geplaatst:
En wanneer begint de nominatie? Dan weet ik wanneer ik moet stemmen.

Nominaties zijn er al, stemmen kun je vanaf 05 november. 8)

Geplaatst:

Mag ik de dames en heren van de teams en corporations en iedereen die er in geïnteresseerd is er op wijzen dat de eerste stemronde van start is gegaan?

Iedereen kan stemmen op zijn meest favoriete gang en zijn minst favoriete corporation. Iedere stem telt, dus zorg ervoor dat je je team steunt!

Je kunt je stem geheel gratis en vrijblijven uitbrengen in dit topic. De stembus sluit over een week (11 november), waarna er gekozen kan worden tussen de populairste gang en minst populaire corporation.

Teams, succes!

Geplaatst:
:dans: Feli voor alle eenden, Oceansleden en heel veel succes voor de Schijtlama's en de pistoolslingeraars. Moge de beste winnen. Beat Downleden: Heel erg jammer maar er komt zeker nog een 2e kans als jullie zo door blijven gaan :Y
Geplaatst:

:dans: :dans: :dans: :dans: :dans:

:dans: The Oceans :dans:

:dans: :dans: :dans: :dans: :dans:

Ook alle duckies van harte gefeliciteerd, ook jullie hebben het verdiend.

Schijtlama's en Gunslingers, veel succes :tu:.

Geplaatst:

Op zich (naar mijn mening) geen onverwachte uitslag, maar toch jammer voor The Gunslingers, dat zij nog steeds in spanning moeten zitten. Ook jammer voor de andere gangs, dat zij (voorlopig) geen plekje als Corporation zullen krijgen, maar uiteraard zullen er in de toekomst nog kansen genoeg zijn. :Y

Heel veel succes toegewenst aan de Schijtlama’s en The Gunslingers! Moge de beste winnen!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...