Jump to content

Zesde Corporation Verkiezing

Recommended Posts

Geplaatst:

Gefeliciteerd The Duckdome en The Oceans! Nu nog eventjes spannend afwachten naar de uitslag van de 2de ronde! Ik vind 3 corporations eigenlijk wel weinig. :) Ik vind dat bijna elke gang een subforum verdiend. Bijvoorbeeld vanaf die gang minstens x aantal posts per dag heeft, zoveel leden heeft én zo lang bestaat. Goed idee? Neen zeker... :duh:

• Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Mirrrr

5

• Lantyz

4

• M4X

4

• Fiegel5

4

Geplaatst:
Gefeliciteerd The Duckdome en The Oceans! Nu nog eventjes spannend afwachten naar de uitslag van de 2de ronde! Ik vind 3 corporations eigenlijk wel weinig. :) Ik vind dat bijna elke gang een subforum verdiend. Bijvoorbeeld vanaf die gang minstens x aantal posts per dag heeft, zoveel leden heeft én zo lang bestaat. Goed idee? Neen zeker... :duh:

En dan is de spanning weg van de verkiezingen. Dat is toch ook niet leuk. Daarbij neemt elk subforum ruimte in beslag. Daar moet je ook wel over nadenken he :Y

Geplaatst:

Gefeliciteerd Oceans, en Schijtlama's met het bereiken van de tweede ronde, ik denk dat het nog erg spannend gaat worden. In ieder geval, bedankt iedereen die niet op ons heeft gestemd namens The DuckDome, en The GS en De Schijtlama's veel succes :)

Geplaatst:

Sweet, bedankt voor het vertrouwen in The Duckdome. Ook natuurlijk alle Oceansleden gefeliciteerd dat jullie nog steeds net zoals wij warm achter gesloten deuren mogen blijven zitten. De gangs die nu in de stemronde zitten, veel succes!

Geplaatst:

Veel succes De Schijtlama‘s natuurlijk heb ik voor The Gunslingers gestemd (logica ...) maar ik wens jullie veel succes en dat degene die het het meest verdiend mag winnen. Alle overige gangs spijtig volgende keer beter zeker? :Y En The Oceans en The DuckDome, gefeliciterd. Maar jullie zullen toch nog wat langer moeten volhouden om langer als The Gunslingers een corporation te zijn. :Y

Geplaatst: (bewerkt)
als je wint krijg je een fora dus??

Dat geldt alleen voor de Schijtlama's. Er kunnen eigenlijk twee dingen gebeuren:

• Als de Schijtlama's winnen dan krijgen zij een subforum en dan worden The Gunslingers een gang met alleen een eigen topic
  • Als The Gunslingers winnen dan blijven De Schijtlama's gang, en dan blijft alles zoals het nu is.

Bewerkt: door M4X
Geplaatst:
als je wint krijg je een fora dus??

Dat geldt alleen voor de Schijtlama's. Er kunnen eigenlijk twee dingen gebeuren:

• Als de Schijtlama's winnen dan krijgen zij een subforum en dan worden The Gunslingers een gang met alleen een eigen topic
  • Als The Gunslingers winnen dan blijven De Schijtlama's gang, en dan blijft alles zoals het nu is.

dan mogen de lamas winnen

(heb ik ook nog lol :7

Geplaatst:
dan mogen de lamas winnen

(heb ik ook nog lol :7

That's the spirit ^_^

Veel succes Gunslingers, dat het spannend moge worden :)

Wel iedereen stemmen he!

Geplaatst:

De stembus is gesloten, en de winnaar is bekend! Eerst de beloofde cijfers van de eerste ronde:

Minste kans bij de gangs had The One-Up Crew, met een schamel aantal van 3 stemmen

The Royal Guardian en BeaT DowN deden het al een heel stuk beter, met 39 stemmen.

Tegen de Schijtlama's kon echter niemand op, met een totaal van 59 stemmen.

---

Van de Corporations waren wederom the Oceans favoriet met 29 stemmen

The DuckDome kwam daar iets achter met 39 stemmen

The Gunslingers moesten echter erg inleveren, met 72 stemmen

De tweede ronde was erg spannend, maar de Schijtlama's wisten the Gunslingers net iets voor te blijven, en behaalden uiteindelijk een overwinning met 59 stemmen; negen stemmen meer dan the Gunslingers.

We gaan het nieuwe jaar dus in met een nieuwe corporation! Gefeliciteerd, Schijtlama's, jullie forum wordt zo snel mogelijk in orde gebracht zodat de team leader het in kan richten. Veel succes met het onderhouden (en behouden!) van jullie nieuwe forum en titel!

The Gunslingers, helaas, maar jullie verliezen jullie titel als corporation. Jullie forum zal de komende week nog toegankelijk blijven om eventuele belangrijker info te redden, maar hierna zal het voorgoed gesloten worden, tenzij jullie in een nabije Verkiezing jullie status weer terug weten te verdienen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...