Jump to content

Zesde Corporation Verkiezing

Recommended Posts

• Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Mirrrr

5

• Lantyz

4

• M4X

4

• Fiegel5

4

Geplaatst:

Van harte gefeliciteerd, Schijtlama's! :dans: In mijn ogen zijn jullie de rechtmatige corporationhouders, ik wens jullie ontzettend veel succes en plezier toe! :dans:

Geplaatst:

Gefeliciteerd Schijtlama's! :dans: Jammer Gunslingers...

En ik ben trots op het feit dat The Oceans wederom tot favoriete corporation is gekroond. :)

Geplaatst:

Ik had dit eigenijk wel verwacht maar 9 stemmen is een klein verschil, ik denk dat als het nog een dag langer had geduurd om te mogen stememn dat er dan misschien wel een andere corp uit de bus zou komen. Maar toch gefeliciteerd Schijtlama's. Jammer Gunslingers, maar wie weet krijgen jullie het nog terug.

Geplaatst:
Gefeliciteerd Schijtlama's! :dans: Jammer Gunslingers...

En ik ben trots op het feit dat The Oceans wederom tot favoriete corporation is gekroond. :)

:dans: We hebben het toch best goed gedaan wij als chicks zijnde

Geplaatst:

Vind het langs de ene kant wel erg jammer voor The Gunslingers. Ze waren een erg goede corporation vroeger, en ook de eerste hier op het forum. Jammer genoeg komt er aan alles wel eens een keer een eind, zo ook nu voor The Gunslingers.

Verder gefeliciteerd aan De schijtlama's. Weer een nieuwe corporation waarbij ik jullie erg veel succes wens _O_

Geplaatst:

Van harte gefeliciteerd Schijtlama's, veel plezier met jullie nieuwe plek :).

Jammer dat de gunslingers hun plek hebben moeten afstaan.

Geplaatst:

Dankje wel, voor iedereen die op ons heeft gestemd.

Nog een vraagje.

Wanneer krijgen we ons eigen sub-forum? :cya:

Geplaatst:
Dankje wel, voor iedereen die op ons heeft gestemd.

Nog een vraagje.

Wanneer krijgen we ons eigen sub-forum? :cya:

Volgens mij als Youp of BaasB eraan gaat werken.Zo ging het bij ons ook ;).Nog even gefeliciteerd Schijtlama's :D,maar jammer Gunslingers....

Geplaatst:

Gefeliciteerd Schijtlama's, met de titel Corporation! Jullie lagen bij de Gang-verkiezingen voor op de rest, en ook de 2e ronde hebben jullie doorstaan :) Jammer van The Gunslingers, maar zoals TG al zei 'aan alles komt een eind', zo ook jullie titel.

Nogmaals: Van harte! :dans:

Geplaatst:

Gefeliciteerd Schijtlama's, dit was echt spannend. Dan wel al weer jammer voor de Schijtlama's. Misschien hebben Beat Down en The Gunslingers in de volgende corp verkiezing meer geluk?!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...