Bling Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Gefeliciteerd, Schijtlama's! Het was een spannende strijd om de corporation-titel, maar we gaan toch met een nieuwe corporation het jaar afsluiten! Jammer voor The Gunslingers, want zij zijn zeker een goede corporation geweest. De tijd dat jullie nog als normale gang over dit forum rondliepen kan ik mij haast niet meer herinneren, dus jullie hebben deze titel erg lang weten te behouden. Zeker een prestatie! Jammer dat het nu afgelopen is, maar aan alles komt een eind. Nogmaals: gefeliciteerd, Schijtlama's! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Van harte gefeliciteerd met jullie overwinning, Schijtlama’s! Veel plezier met jullie titel als corporation! Hebben jullie eindelijk een eigen 'hok'. En helaas valt het doek voor The Gunslingers. Jullie waren een goede corp, maar helaas komt aan alles een eind, zo ook aan jullie tijd als corp. Veel succes verder als gang, en wie weet dat het jullie later weer meezit. Reageren
Argon Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Bedankt We gaan uiteraard nog gewoon door als gang Dus ik vind het in principe niet het ergste van de wereld maarja een forum is altijd leuker. Gefeliciteerd SchijtLama's het was inderdaad heel spannend maar 9 stemmen... Trouwens als we volgende keer terug winnen met The Gunslingers dan zijn we nog altijd het team dat het langst corporation is geweest nu trouwens dus ook nog steeds. Reageren
Youp Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 (bewerkt) Bedankt allemaal .. En bedankt allemaal voor het stemmen Het subforum is er al! En The Gunslingers, het was inderdaad een spannende strijd, maar jullie zijn en blijven hopelijk ook een goede gang! Bewerkt: 19 november 2007 door Youp Reageren
Wijst Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 (bewerkt) Gefeliciteerd Schijtlama's, en een applaus voor de verliezende corporation. Ik hoop dat jullie (Gunslingers) nog lang een goede gang mogen zijn en misschien ooit weer terug mogen keren als corporation. Maar het gaat hier nu om het feest van De Schijtlama's, ik wens jullie veel succes als corporation en allemaal een drankje op mijn naam ! Bewerkt: 19 november 2007 door Wijst Reageren
M4X Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Gefeliciteerd Schijtlama's, het zat er eigenlijk al aan te komen, maar nu zijn jullie dan eindelijk corporation Jammer van The Gunslingers, maar eerlijk gezegd was dat ook wel een beetje voorspelbaar. Maar jullie hebben zeker iets om trots op te zijn, na bijna twee jaar lang corporation geweest te zijn. Veel succes als gang, en als het goed loopt dan worden jullie misschien ooit wel weer corporation Reageren
Galiorix Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Gefeliciteerd met jullie overwinning, Schijtlama's! Jammer, Gunslingers dat jullie je Corp titel moesten verliezen. Hopelijk dat jullie het goed doen als gang en weer in de finales van de 7e of een volgende Corp verkiezining komen Greetz Reageren
BaasB Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 De Schijtlama's als corporation, echt geweldig. Allereerst wil ik iedereen die op de Schijtlama's gestemd heeft natuurlijk even hartelijk bedanken. En Gunslingers, jammer dat jullie geen corporation meer zijn. Ik ken jullie al van het begin af aan, al vanaf toen jullie pas gang waren, en toen Gunslinger himself nog een actieve leider was. Jullie waren altijd een erg leuke corporation, en jullie hebben het ook erg lang volgehouden. Maar ja, aan alles komt helaas een einde... Ik hoop en denk wel dat jullie nog gewoon leuk verder kunnen als gang, want uiteindelijk is het natuurlijk niet het subforum wat een gang leuk maakt, maar de mensen die in een gang zitten. Nogmaals iedereen hartstikke bedankt voor het stemmen! En The Gunslingers, veel succes nog als gang, 't zal jullie ongetwijfeld lukken om er als gang zijnde ook nog een gezellige boel van te maken, en wie weet worden jullie ooit wel weer corporation. Reageren
Pitbull Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 het is inderdaad erg jammer dat we terug een gang zijn...maarja, we zullen ooit wel eens terug een corporation worden. Pitbull, de optimist Gefeliciteerd Schijtlama's! En nog veel succes in jullie corporation-leven Reageren
Galiorix Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 De Schijtlama's als corporation, echt geweldig. Allereerst wil ik iedereen die op de Schijtlama's gestemd heeft natuurlijk even hartelijk bedanken. Jij ook nog gefeliciteerd, bart Greetz Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Jammer dat The Gunslingers weer gang zijn , in ieder geval gefeliciteerd Schijtlama's. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 bedankt mensen voor het stemmen op de lama's en de gunslingers wens ik succes met een goed gangbestaan Reageren
Boris H. Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Gefeliciteerd schijtlama's en erg jammer Gunslingers. Na zo'n lange tijd komt er toch een eind aan. Maar wat ik het belangrijkste vondt is in een vroeg stadium al gelukt, The Oceans corporation laten blijven. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Een beetje laat,maar toch nog Gefeliciteerd Schijtlama's! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.