eleceater Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 heey iedereen ik heb altijd gewoon gta gespeelt maar vanwege ruimte gebrek (niet lachen) heb ik mijn gta verwijderd ik dacht gister laat ik maar weer gaan installeren (ja ik heb ruimte gemaakt xD) en nu als ik gta op start krijg ik het filmpje en als ik het plaatje krijg met al die foto's en in het groot grand theft auto staat valt mijn gta uit ik kreeg een xfire fout toen heb ik het zonder xfire gedaan viel die ook uit en kreeg ik een verzenden-----niet verzenden :cry: :cry: naja ik hoor het wel hoop ik greetz eleceater (michael) Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 heey iedereenik heb altijd gewoon gta gespeelt maar vanwege ruimte gebrek (niet lachen) heb ik mijn gta verwijderd ik dacht gister laat ik maar weer gaan installeren (ja ik heb ruimte gemaakt xD) en nu als ik gta op start krijg ik het filmpje en als ik het plaatje krijg met al die foto's en in het groot grand theft auto staat valt mijn gta uit ik kreeg een xfire fout toen heb ik het zonder xfire gedaan viel die ook uit en kreeg ik een verzenden-----niet verzenden :cry: :cry: naja ik hoor het wel hoop ik greetz eleceater (michael) X-fire heeft vrij weinig te maken met San Andreas, probeer het spel via software (Start -» configuratiescherm) te verwijderen, en vervolgens opnieuw te installeren. Heb je misschien bepaalde mods gebruikt? Reageren
eleceater Geplaatst: 29 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 nee ik gebruik nooit mods omdat dat me spel naar de klote kan brengen maar je zegt dat ik opnieuw moet installeren maar denk je echt dat dat helpt ??? want ik heb em al geinstalleerd en kreeg ik een fout dus... maarja toch bedankt voor je reactie Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 nee ik gebruik nooit mods omdat dat me spel naar de klote kan brengen maar je zegt dat ik opnieuw moet installeren maar denk je echt dat dat helpt ??? Xfire loopt samen met GTA (of een ander spel), ik heb daar ook wel eens problemen mee gehad. Niet met GTA overigens, maar met een ander spel. Xfire afsluiten is een mogelijke optie (heb je al gedaan), maar je PC opnieuw opstarten kan ook. Bij mij was de foutmelding éénmalig, of althans, ik heb hem wel vaker gehad maar hoefde slechts de PC opnieuw op te starten. Blijft het probleem zich toch voordoen, deïnstalleer Xfire dan en kijk nog eens. Tevens kan het slim zijn GTA opnieuw te installeren, dit kan nooit geen kwaad. Daarnaast verhelpt een herinstallatie ook nog eens een groot aantal problemen. want ik heb em al geinstalleerd en kreeg ik een fout dus.. Welke foutmelding krijg je overigens bij het installeren? Of is dat diezelfde fout? Blijft het Xfire probleem zich aanhouden, vraag dan hier eens. Reageren
eleceater Geplaatst: 31 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 (bewerkt) jij zei Welke foutmelding krijg je overigens bij het installeren? Of is dat diezelfde fout? en hier is je antwoord | v ik krijg een verzenden ---- niet verzenden fout dan zegt hij zoiets als er is een fout op getreden bij grand theft auto (bla bla bla) en dan staat er onder verzenden --- niet verzenden dat krijg ik als ik het spel opstart Bewerkt: 31 oktober 2007 door eleceater Reageren
metal2you Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 jij zeiWelke foutmelding krijg je overigens bij het installeren? Of is dat diezelfde fout? en hier is je antwoord | v ik krijg een verzenden ---- niet verzenden fout dan zegt hij zoiets als er is een fout op getreden bij grand theft auto (bla bla bla) en dan staat er onder verzenden --- niet verzenden dat krijg ik als ik het spel opstart Mag ik een screen van de foutmelding ben niet zo goed in tekeningetjes Greetz Metal Reageren
eleceater Geplaatst: 1 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2007 lol ik kan de screen niet neerzetten is te groot .... heb andere ideeën hoe ik het kan laten zien xD dit zegt hij als ik het probeer te uploaden: Het uploaden is gefaald. Dit type bestand kan niet worden bijgevoegd ... Reageren
eleceater Geplaatst: 6 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2007 (bewerkt) heey ik hoor al een tijdje niks meer maar kan echt niemand me helpen :cry: greetz eleceater PS: het is me gelukt met die SCREEN Bewerkt: 6 november 2007 door eleceater Reageren
martijnenvalentijnSA Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 dit is een normale foutmelding, mare , kan zijn dat je DVD is beschadigd, of dat je een verkeerde savegame erin hebt staan. verder , is het wel een legale versie? en post je computer specificaties eens , geheugen , videokaart , processor. Reageren
eleceater Geplaatst: 7 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2007 dit is een normale foutmelding, mare , kan zijn dat je DVD is beschadigd, of dat je een verkeerde savegame erin hebt staan. verder , is het wel een legale versie? en post je computer specificaties eens , geheugen , videokaart , processor. 1 dvd is niet beschadigt 2 save game is gewoon goed 3 het is legale versie 4 waar kan ik dat vinden?? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 4 waar kan ik dat vinden?? Je moet naar "start" > "uitvoeren" gaan en dan in de balk "dxdiag" intypen. Vervolgens vind je onder de tabbladen "systeem" en "beeldscherm" de belangrijkste informatie waar wij iets meekunnen. Overigens vind ik het gek dat je nu ineens een foutmelding krijgt, terwijl hij het wel gedaan heeft. Heb je misschien meerdere PC's in huis staan waar je hem eventueel op kunt proberen? Mocht hij het daar wel/niet doen, dan kunnen we wellicht wat dingen uitsluiten. Wat je eventueel nog zou kunnen proberen, is iets veranderen onder de compatibiliteit. Klik hiervoor met je rechtermuisknop op het .exe bestand van GTA SA en kies voor 'eigenschappen'. Ga dan naar het tabblad compatibiliteit en zet hem eens op: "Dit programma in deze compatibiliteitsmodus uitvoeren: Windows 2000". Ik acht de kans redelijk klein dat het lukt, maar nooit geschoten is altijd mis. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.