Kyl-El Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 (bewerkt) Hoi mensen. ik heb van www.thegtaplace.com de DMagic1's VC Wheelmod gedownload, alleen ik weet niet hoe je hem installeert. kan iemand me daarbij helpen? thx Kyl-El EDIT: ik heb het hier over GTA Vice City btw. Bewerkt: 29 oktober 2007 door Kyl-El Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 (bewerkt) Hoi mensen.ik heb van www.thegtaplace.com de DMagic1's VC Wheelmod gedownload, alleen ik weet niet hoe je hem installeert. kan iemand me daarbij helpen? thx Kyl-El EDIT: ik heb het hier over GTA Vice City btw. Ik zal je proberen te helpen. Ga naar de Default.dat ( c -> Program Files -> Rockstar Games -> GTA Vice City -> Data ) en open het met kladblok. Zoek deze lijn op ( ALT + F is de zoekfunctie): MODELFILE MODELS\GENERIC\wheels.dff En voeg onder dez e lijn de volgende lijn toe: MODELFILE MODELS\GENERIC\nowheel.DFF . Sluit het bestand en ga naar de deafult.ide ( c -> Program Files -> Rockstar Games -> GTA Vice City -> Data ) en verander deze lijn: # wheels: 250-257 in deze lijn: # wheels: 250-257, 249 Als volgende moet je deze lijn vinden: 256, wheel_smallcar, generic, 2, 20, 70, 0 En onder die lijn moet je deze lijn toevoegen 249, wheel_lightmod, generic, 2, 20, 70, 0 Als het goed is zit er een bestand bij de download genaam Nowheel.dff. Plaats dit bestand in de map Generic ( c -> Program Files -> Rockstar Games -> GTA Vice City -> Models -> Generic ) Als je dit allemaal goed doet moet de Mod het doen Veel succes Bewerkt: 29 oktober 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.