bram beys Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 (bewerkt) wie kan er me zeggen waar k een batmobile mod van 1995 kan vinden voor gta sa???? want k vind er geen behalve de thumbler en die vind k ni zo goed vo mee te rijden. ik heb de batmobile al gezien op youtube vo op sa te spelen. alvast bedankt vo de hulp Bewerkt: 29 oktober 2007 door bram beys Reageren
K.O. Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 (bewerkt) wie kan er me zeggen waar k een batmobile mod van 1995 kan vinden voor gta sa???? want k vind er geen behalve de thumbler en die vind k ni zo goed vo mee te rijden.ik heb de batmobile al gezien op youtube vo op sa te spelen. alvast bedankt vo de hulp Hier staat een leuke mod waarin veel meer Batman dingen zitten, zoals het pak, load screens, spotlight, eilanden, batcave, batmobiles e.d. Edit: ah ik zie nu pas dat deze mod dus nog WIP is en dat de youtube video een preview was. Nog even wachten dus tot ie uitkomt Bewerkt: 29 oktober 2007 door K.O. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.