gta michael Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 wie kan mij helpen? vraag:na welke missie kun je naar het laatste land? please help me gr michael Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 (bewerkt) wie kan mij helpen?vraag:na welke missie kun je naar het laatste land? please help me gr michael Je kunt naar dit land na from Zero to Hero. Verder heeft deze missie nog leuke beloningen. De multiplayer optie is vrijgespeeld Je kunt nu in vliegtuigen/helicopters/boten varen/vliegen Nog vragen? Stel ze gerust Bewerkt: 29 oktober 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
Gijsso Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Je kunt in vliegtuigen, helicopters en Boten. Niet alleen de eerste 2 Reageren
gta michael Geplaatst: 29 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 bedankt voor de info gr michael Reageren
gta michael Geplaatst: 29 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 kun je na de missie:To Victor, the Spoils ook mensen rekuteren? gr michael Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 kun je na de missie:To Victor, the Spoils ook mensen rekuteren?gr michael Ja, dat is inderdaad mogelijk. Als je een Empire Building in bezit hebt kun je inderdaad mensen rekruteren. Maar dit kun je alleen in de omgeving doen van de Empire Building die je in bezit hebt. Bij het rekruteren op de PSP moet je eerst richten op diegene die je erbij wilt hebben. Het richten doe je met R1 en dan druk je op de Up-knop om te praten met diegene die je erbij wilt heben Reageren
gta michael Geplaatst: 29 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 thanks gr michael Reageren
gta michael Geplaatst: 29 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 welk type mensen kun je rekuteren? gr michael Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 welk type mensen kun je rekuteren?gr michael Zoals Colonel Cortez al zij, je kunt alleen de mensen recruteren wat bij een Empire Building bedrijf rondlopen. Reageren
gta michael Geplaatst: 29 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 (bewerkt) ok thanks gr michael Bewerkt: 10 april 2010 door gta michael Reageren
Vic Vanc Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Hoe kan je je dan multyplayer doen? (heb hem op de ps2) Reageren
JasonStatham Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Hoe kan je je dan multyplayer doen? (heb hem op de ps2) Heej, Dit is niet mogelijk. Het is eruit gehaald door R* omdat omdat ze daar niet dezelfde multi-player mogelijkheden konden bereiken als op de PSP. MvG, GTA-fan2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.