Jump to content

EA doet lullig tegen over R*

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Nou EA heeft The Godfather hellemaal verneukt , het moet persee op tijd af. Het verdient de naam The Godfather niet , ze maken de film volkomen belachelijk. Geen wonder dat in die Godfather spel die ouwe Corleone zo vroeg overleed , die arme man zag een dode pixel. :7

Bewerkt: door DenkaanHenk

OMG,EA moet echt zwijgen,die mannen proppen gewoon onafgewerkte games op de markt of zo van die games die puur gemaakt zijn om dik op te blazen en die niks waard zijn,rockstar games hoeft niks op te blazen,daarvoor zijn hun games stuk voor stuk te goed,want wat voor EA games een game opblazen is is voor rockstar games gewoon reclame,lang leve rockstar games!!!

the simpsons game is volgens mij ook zo,ze profiteren van het succes van the simpsons en ik vindt echt niet dat het een mooi uitgewerkt spel is geworden,ik heb de demo al gespeelt op mijn ps3 en de gameplay valt best mee maar na 10 minuten is het echt frustrerend hoe de camera soms slecht draait en welke rare bewegingen je maakt enzo!!!

misschien wilde EA duidelijk maken dat GTA geen reeks is voor kleine kinderen via hun spel dat wel geschikt is voor kleine kinderen maar is de 18+ niet duidelijk genoeg op de doosjes van GTA ???

Bewerkt: door michael50000
Geplaatst:

EA kan zeggen wat ze willen, maar rockstar staat bij mij op nummer 1 van beste game developpers (ontwikelaars). En dat zal ook altijd zo blijven. EA games speel ik bijna nooit spellen van, spreekt me niet aan of ze zijn niet goed...

Greetz,

Black Force

Geplaatst:

Persoonlijk vindt ik ALLES EA games bagger, vroeger leek het nog ergens op.... Ook nemen ze al die kleine bedrijven over, laat ze gewoon apart. Alles wat ze verkopen qua games van die opgekocht bedrijven zijn bagger! Zal met trouwens niets verbazen als Crytek wordt overgenomen als crysis een groot succes is... (wat dus ook het geval is). De eerste serie van The Godfather, lelijk! 5 verschillende auto"s met zwarte ramen.... Ik hoop echt dat hun omzet gaat dalen en weer is wat fatsoenlijks uitbrengen wat je nog een naam "game" kan geven. Ook hebben ze teveel series die telkens maar doorgaan... Weliswaar met een nieuwe verhaal lijn, maar nog steeds hetzelfde principe. NFS (neef for speed) underground 2, die tune onderdelen heb je in Most Wanted ook, alleen kan je ze toepassen op andera auto"s. Ze doen gewoon wat van: Nouja dat doen we er maar in, ze kopen het toch wel en wij hoeven geen moeite te doen. NFS is verder ook oerlelijk, die auto"s gedetailleerd, oké het gaat om de auto"s maar de rest is lelijk. Ik vind eerder dat ze zelf hun "bedrijf" *AHUM* mogen "opfrissen" voordat ze een andere game bedrijf die tenminste WEL succes heeft gaan beschuldigen. Kortom, EA is zielig.

oke om eerlijk te zijn wil ik toch 1 goed spel noemen van EA-games en dat heet BLACK,je mag zeggen wat je wil maar dat was 1 goed spel,voor de rest blijf ik bij men mening die ik hiervoor al zei

op medal of honor:airborne zat ik ook te w8 tot en met voor ps3 maar toen ik hoorde welke fouten er allemaal inzatten wou ik het al niet meer,typisch van EA dat ze van een vrij goed spel zoiets vol fouten maken met de gedachte van iedereen koopt het toch!en kom niet af dat het niet waar is want het stond in OPM

Bewerkt: door michael50000
Geplaatst:
oke om eerlijk te zijn wil ik toch 1 goed spel noemen van EA-games en dat heet BLACK,je mag zeggen wat je wil maar dat was 1 goed spel,voor de rest blijf ik bij men mening die ik hiervoor al zei

op medal of honor:airborne zat ik ook te w8 tot en met voor ps3 maar toen ik hoorde welke fouten er allemaal inzatten wou ik het al niet meer,typisch van EA dat ze van een vrij goed spel zoiets vol fouten maken met de gedachte van iedereen koopt het toch!en kom niet af dat het niet waar is want het stond in OPM

EA is de uitgever van black, maar volgens mij is die niet door hun ontwikkeld hoor...

Greetz,

Black Force

Ik hoop dat rockstar een parodie van EA games in Gta IV gaat maken want Rockstar kennende word die nog grappiger. :D En ik vind gewoon dat Rockstar betere games maakt waaronder ook Table Tennis, Manhunt 1 en 2, de Gta's, de Midnightclub series en nog veel meer andere games. En ik vind dat EA games De Sims 2 ook afgeraffelt heeft. Weet je hoeveel bugs er in dat spel zitten.

Bewerkt: door pilot
Geplaatst:

EA is de uitgever van black, maar volgens mij is die niet door hun ontwikkeld hoor...

Greetz,

Black Force

ONGELOOFELIJK,dan dacht ik eens dat EA voor 1 keer een goede game hadden gemaakt maar dankzij 'black fors' weet ik nu dat dat niet waar is!!!het is gemaakt door criterion studios

KAN EA-GAMES DAN ECHT NIETS??

Geplaatst:

EA is gewoon een grote game fabriek en kijkt alleen maar naar het geld. Rockstar daarintegen bijvoorbeeld, maakt game's die ambachtelijk bereid zijn.

Geplaatst:
Nou EA heeft The Godfather hellemaal verneukt , het moet persee op tijd af. Het verdient de naam The Godfather niet , ze maken de film volkomen belachelijk. Geen wonder dat in die Godfather spel die ouwe Corleone zo vroeg overleed , die arme man zag een dode pixel. :7

En nog blijven de graphics van the Godfather miljoen keer zo beter als die van GTA tot nu toe

natuurlijk die van GTA IV niet

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...