Twankala Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Onderwerp: Freestyle Soort design: Signature Size design: Max: 500x150 Render: Mag Animatie: Mag Premade: Mag Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk!
Twankala Geplaatst: 31 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 Wil er nog iemand met me battlen?
T-Designz Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 (bewerkt) Ik wil wel. Het word dan wel mijn eerste battle =P Maar ik ga mijn best doen. - Twankala post jij em maar eerst ik heb ff een paar problemen met school dus ik kan hem pas vandaag maken. (avond) - Sorry dat het zo lang duurde maar hier is hij einderlijk . EDIT : en sorry voor DP =( >>> Door .Levi.: Posts even samengevoegt.<<< Bewerkt: 14 november 2007 door .Levi.
xtreemdesigner Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 Die van Twankala vind ik mooier omdat er mooie kleuren inzitten die niet te licht zijn, en dat is bij T-Designz wel het geval. Mvg xtreemdesigner
T-Designz Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 (bewerkt) Die van Twankala vind ik mooier omdat er mooie kleuren inzitten die niet te licht zijn, en dat is bij T-Designz wel het geval.Mvg xtreemdesigner Sorry hoor maar is dit een clone ? Precies hier je eerste post ? Het kan wel maar dat is dan wel heel toevallig =P SORRY ALS IK HET FOUT HEB !!! Bewerkt: 15 november 2007 door T-Designz
xtreemdesigner Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 Die van Twankala vind ik mooier omdat er mooie kleuren inzitten die niet te licht zijn, en dat is bij T-Designz wel het geval.Mvg xtreemdesigner Sorry hoor maar is dit een clone ? Precies hier je eerste post ? Het kan wel maar dat is dan wel heel toevallig =P Nee hoor maar heb geen zin in offtopic Mvg xtreemdesigner
Twankala Geplaatst: 16 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2007 Zou er nog iemand kunnen stemmen, want ik heb best lang aan mijn signature gewerkt, en ik denk dat T-designz dit ook heeft gedaan, en dan is 1 stem in je battle een beetje weinig...
.Levi. Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 (bewerkt) Stem - Twankala Qua kleuren zit die van Twankala wat beter in elkaar. Het zou volgens mij best mooi staan als er wat meer licht op zijn gezicht valt van recht (door het wapen). De tekst heb je op een goede plek neergezet, het is ook namelijk de plek waar het het leegst is en ook het minst mooi naar mijn mening. Qua kleur zou het nog wel anders kunnen ook de manier hoe je het neer kan zetten, maar zo heb ik er ook wel vrede mee. Ik zat te denken aan een geel/bruin kleurtje, kleuren die ook in de sig zelf voorkomen met een donkere border erbij gevoegd. Ik heb niet op T-Designz gestemd. De grootste reden daarvoor is vanwege de overcontraste kleuren op bepaalde plekken. De tekst is wel leuk gedaan. Bewerkt: 16 november 2007 door .Levi.
T-Designz Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 (bewerkt) Stem - TwankalaIk heb niet op xtreemdesigner gestemd. De grootste reden daarvoor is vanwege de overcontraste kleuren op bepaalde plekken. De tekst is wel leuk gedaan. Je bedoeld mij ? =P >>> Door .Levi.: Vergissing.. Beide hebben design in de naam. Fixt!<<< Bewerkt: 16 november 2007 door .Levi.
.Levi. Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Twankala is de winnaar van deze battle, +1 punt voor jou! Helaas voor T-Designz geen stem binnen weten te krijgen, gelukkig geen min punt voor jou. Closed en updated!
Recommended Posts