KoenKucharek Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 (bewerkt) Beste damens en heren ik heb een cross motor gedownload maar ik haat het geluid kan iemand iets vinden of maken misschien want ik kan niks vinden het liefst geluid van 4 tackt of hard 2 takt maar het mag ook anders voor gta vc of sa maakt niet uit groetjes koen Bewerkt: 29 oktober 2007 door KoenKucharek Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Best damens en heren ik heb een cros motor gedownload maar ik haat het geluid kan iemand iets vinden of maken misschien want ik kan niks vinden het liefst geluid van 4 tackt of hard 2 takt groetsjes koen dat licht eraan met welk ander voertuig het word vervangen vedder kan ik je niet helpen Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 29 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Sanchez natuurlijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.