Sandra Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 Mah ik geloof totaal niet meer in Sinterklaas (heb ik ook nooit gedaan trouwens). Ik weet ZEKER van wel Je hoeft je er niet voor te schamen hoor, tis vrij normaal als je daar als kind in geloofde Ik kijk het alleen als er verder niks leuks is op tv. Ik zal er niet voor thuis blijven in ieder geval. Ik weet nog dat vorig jaar mijn buurjongetje elke dag naar ons toe kwam om het te gaan kijken omdat hij het thuis niet mocht kijken van zn ouders Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 Ik vind het altijd zo kinderachtig. Maja kleine kinderen zullen het wel leuk vinden. Reageren
Wesley Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Mah ik geloof totaal niet meer in Sinterklaas (heb ik ook nooit gedaan trouwens). Ik weet ZEKER van wel Je hoeft je er niet voor te schamen hoor, tis vrij normaal als je daar als kind in geloofde Ik schaam me niet echt daarvoor hoor, ik heb nooit echt in Sinterklaas gelooft, oke, ik weet wel dat hij echt heeft bestaan. Ik kijk trouwens liever een maandje vooruit, Oud & Nieuw Reageren
LBG Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Mah ik geloof totaal niet meer in Sinterklaas (heb ik ook nooit gedaan trouwens). Ik weet ZEKER van wel Je hoeft je er niet voor te schamen hoor, tis vrij normaal als je daar als kind in geloofde Ik kijk het alleen als er verder niks leuks is op tv. Ik zal er niet voor thuis blijven in ieder geval. Ik weet nog dat vorig jaar mijn buurjongetje elke dag naar ons toe kwam om het te gaan kijken omdat hij het thuis niet mocht kijken van zn ouders Hoe kan je dat nou weer zeggen? Alsof iedere ouder in Nederland zijn/haar kinderen verteld dat Sinterklaas bestaat. Ik ken genoeg mensen van de basisschool die er nooit in hebben geloofd. Reageren
K.O. Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Nee ik kijk het niet, ik ben geestelijk wél ouder dan 8 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.