Jump to content

Hoe vlieg ik met een hydra?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik snap iets niet ik heb SA eindelijk uitgespeeld maar ik kan geen snelheid maken met een hydra hoe doe je dit? want ik heb die missie al gedaan dat je die hydra moet jatten maar ik kon echt geen snelheid maken kan iemand me hierbij helpen met welke toetsen ik dit doe op de PS2

Bedankt _O_

Skander

Geplaatst: (bewerkt)

Hier zijn zat topics over te vinden met de zoekfunctie die je rechtsboven kan vinden.

Kijk bijvoorbeeld deze post eens door.

Edit: Oeps, verkeerde veelgestelde vraag, dit is een goede link.

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Geplaatst:

Dit kan je doen door de rechter joystick naar voren te bewegen, de stuwrakketen zullen nu naar achter gaan zodat je harder kan vliegen en vaart kan maken. Als je de stuwrakketen weer omlaag wil doen moet je volgens mij de rechter joystick naar achter bewegen :).

Geplaatst:

Houd Cross.gif ingedrukt om op te stijgen, vervolgens houd je de rechter analog stick naar voren dan zul je zien dat het beeld iets veranderd en dat de Hydra langzaam steeds sneller gaat.

Geplaatst:
Houd Cross.gif ingedrukt om op te stijgen, vervolgens houd je de rechter analog stick naar voren dan zul je zien dat het beeld iets veranderd en dat de Hydra langzaam steeds sneller gaat.

Dankje, want ik begreep er niks van die andere hydra's bleven maar versnellen en met mijn Hydra gebeurde er niks.

Maar bedankt voor het advies, want ik heb wel misschien is zin om met de hydra over SF en Las venturas te vliegen :Y

Geplaatst:

Dankje, want ik begreep er niks van die andere hydra's bleven maar versnellen en met mijn Hydra gebeurde er niks.

Maar bedankt voor het advies, want ik heb wel misschien is zin om met de hydra over SF en Las venturas te vliegen :Y

zet R3 naar voren. dan gaan de straal motoren achtwer uit

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...