Skander Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Ik snap iets niet ik heb SA eindelijk uitgespeeld maar ik kan geen snelheid maken met een hydra hoe doe je dit? want ik heb die missie al gedaan dat je die hydra moet jatten maar ik kon echt geen snelheid maken kan iemand me hierbij helpen met welke toetsen ik dit doe op de PS2 Bedankt Skander Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 (bewerkt) Hier zijn zat topics over te vinden met de zoekfunctie die je rechtsboven kan vinden. Kijk bijvoorbeeld deze post eens door. Edit: Oeps, verkeerde veelgestelde vraag, dit is een goede link. Bewerkt: 29 oktober 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
Bigstijn Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Dit kan je doen door de rechter joystick naar voren te bewegen, de stuwrakketen zullen nu naar achter gaan zodat je harder kan vliegen en vaart kan maken. Als je de stuwrakketen weer omlaag wil doen moet je volgens mij de rechter joystick naar achter bewegen . Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Houd ingedrukt om op te stijgen, vervolgens houd je de rechter analog stick naar voren dan zul je zien dat het beeld iets veranderd en dat de Hydra langzaam steeds sneller gaat. Reageren
Skander Geplaatst: 29 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Houd ingedrukt om op te stijgen, vervolgens houd je de rechter analog stick naar voren dan zul je zien dat het beeld iets veranderd en dat de Hydra langzaam steeds sneller gaat. Dankje, want ik begreep er niks van die andere hydra's bleven maar versnellen en met mijn Hydra gebeurde er niks. Maar bedankt voor het advies, want ik heb wel misschien is zin om met de hydra over SF en Las venturas te vliegen Reageren
cheetha Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Houd ingedrukt om op te stijgen, vervolgens houd je de rechter analog stick naar voren dan zul je zien dat het beeld iets veranderd en dat de Hydra langzaam steeds sneller gaat. Dankje, want ik begreep er niks van die andere hydra's bleven maar versnellen en met mijn Hydra gebeurde er niks. Maar bedankt voor het advies, want ik heb wel misschien is zin om met de hydra over SF en Las venturas te vliegen zet R3 naar voren. dan gaan de straal motoren achtwer uit Reageren
danz Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 en op de pc is het omhoog gaan + indrukken om wielen in te klappen en dan delete indrukken om snelheid te maken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.