daviej87 Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2007 ik ben dus op zoek naar alle ballonen om dus wapens aan mijn savehouse te krijgen maar ik vind nergens zo een plannetje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bigstijn Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2007 Als ik me niet vergis bedoel je een plattegrond voor met alle Red Balloons erop, die kan je hier op wikigta vinden: Red Balloons Vindplaatsen. Als je een printbare plattegrond wil kan je die hier vinden >Klik< Als je niet zeker bent over een vindplaats van een Red Balloon kijk dan altijd even rond op het gebied waar de vindplaats word aangegeven, i.v.m. de hoogte van de vindplaats. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2007 De locaties staan inderdaad aangegeven op de kaart die Bigstijn hierboven gaf. Ze zijn allemaal rood, en erg opvallend. Je kan ze met elk wapen raken, door op de 'down' toets te drukken op je keypad. Nu staat je auto aim uit, en daardoor kan je overal op richten, en dus ook op de balonnen. Wat echter veel handiger is, is een Sniper Rifle, of nog beter, een Laser Sniper. Hierbij kan je ook inzoomen op de balonnen als je met L richt, en hiermee kan je dus ook balonnen die erg lastig te raken zijn met een normaal wapen zonder enige moeite te pakken krijgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.