Jump to content

[GFX] Graphics Signature/Badge Contest 2007!

Recommended Posts

Geplaatst:

Het thema nu is Freestyle, in verdere ronden is dat dan ook gewoon freestyle of krijg je opgelegde thema's?

Cool initiatief gasten :D

Ik doe zeker mee!

Geplaatst:

Weer eens een contest, leuk :)

Ik doe zelf ook mee, veel succes iedereen en hopelijk krijgen we nog veel mooie signatures te zien ^_^

Geplaatst:
Het thema nu is Freestyle, in verdere ronden is dat dan ook gewoon freestyle of krijg je opgelegde thema's?

Cool initiatief gasten :D

Ik doe zeker mee!

Ja alles is op dit moment gewoon freestyle. Dat geldt tot nu toe ook voor de volgende rondes. Mochten er wijzigingen plaatsvinden dat horen jullie dat. Vorig jaar was het zo dat de size nog weleens anders kon worden of de thema, misschien dat we nog iets apart bedenken voor in de finale.

Geplaatst:

Vorig jaar greep ik net naast de finale, en 'I'll be back for more!'

Leuk, dat jullie deze fantastische contest doorzetten. Hopelijk komt er weer wat meer leven in het GFX-forum hierdoor, want eigenlijk heeft het nu zijn dipje.

.Levi. en RonaldVC -> _O_

• 2 weken later...
Geplaatst:

we willen de designs zien :dans: het is al de 14e!!

BtW: vervalt de signature of the month door deze contest?

Geplaatst:
we willen de designs zien :dans: het is al de 14e!!

BtW: vervalt de signature of the month door deze contest?

Ja jongens, vanavond is het zo ver! :dans: De signatures zullen waarschijnlijk wat dieper in de avond gepost worden. SOTM gaat gewoon door wat ook leuk is voor de mensen die niet konden meedoen met deze Contest.

• 4 weken later...
Geplaatst:

Mochten mijn mede finale strijders dit lezen, dan wens ik jullie alvast heel veel succes in de finale. :tu: Zie jullie daar. :)

Geplaatst:

Van harte gefeliciteerd jullie drie!! :tu:

Ik ben erg benieuwd naar jullie inzendingen, en ik ben er van overtuigd dat het een spannende finale wordt..

Veel succes en plezier met het maken van jullie designs!!!

Geplaatst:
Van harte gefeliciteerd jullie drie!! :tu:

Ik ben erg benieuwd naar jullie inzendingen, en ik ben er van overtuigd dat het een spannende finale wordt..

Veel succes en plezier met het maken van jullie designs!!!

Ook zeker spannend voor jou, want jij moet uiteindelijk de signature dragen ^_^.

Verder, gefeliciteerd finalisten!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...