KoenKucharek Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2007 hallo ik had ff een vraag welk skin is playa 11? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2007 Zou je een screen willen posten van Playa 11, dan maakt het voor de rest wat duidelijker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoenKucharek Geplaatst: 30 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2007 he ik snap je ff niet playa.11 is tog een skin van tommy? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2007 KLIK Ik heb het even opgezocht en hier staan en paar Tommy skins, alhoewel ik niet weet of Playa 11 erbij zit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoenKucharek Geplaatst: 30 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2007 nee het bestand playa.11.txd en .dff Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2007 nee het bestand playa.11.txd en .dff Download gewoon txd workshop en exporteer het txd bestand. vanuit je img. Dan kan je hem gewoon bekijken met de txd workshop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoenKucharek Geplaatst: 30 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2007 Kun je het miss voor me doen ik heb hem gemod Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2007 Ik heb helaas Vice City niet geïnstalleerd op dit moment, maar ik heb hier een lijstje met alle outfits die er zijn en waar ze te vinden zijn. Ik weet niet hoe je hem hebt gemod, maar ik hoop dat ik je hiermee verder kan helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.