Jump to content

BPD Software

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey allemaal.

Ik heb iets raars deze keer en ik weet geen oplossing :(

Ik krijg elke keer dit bericht als ik mijn computer opstart in mijn computer profiel.

9i5onp.jpg

Via Windows Installer m.a.w.

Ik weet dit langs geen kanten weg te krijgen en weet zelfs niet waar het vandaan komt. Ik heb een klein idee dat het van mijn ps cs3 trial komt.Ik had voor het winter uur de tijd al teruggedraaid voor de computer dat deed. Nu denk ik dat cs3 in de war geraakt is want ik had nog 25 dagen trial over, en nu had ik niks meer( isshien dacht het dat ik probeerde te cheaten?). Ik kan Photoshop niet meer verwijderen uit mijn programma ding. Als ik Cs3 opstart krijg ik dan het bericht dat photshop catastrofaal beschadigt is en dat ik ofwel een reinstal moet doen of een telefoontje geef aan de klanten service.

Mijn vragen zijn dus nu;

- Hoe krijg ik dan cs3 weg uit mijn computer, volledig?

- Hoe krijg ik dan dat irritant bericht weg?

- Wat moet ik doen als radeloos ben?

Dank op voorbaat:

IB

Geplaatst:

hoe krijg ik cs3 weg uit mijn computer: 1,) je kan probeeren naar configuratie scherm te gaan (onder start) dan op 'software' te klikken, daar cs3 in de lijst te zoeken en op verwijderen klikken. 2,) als dit niet lukt zou ik het op dezelfde manier installeeren als toen je het voor de eerste keer hebt gedaan. en vervolgens de eerste stap te herhalen.

Hoe krijg ik dan dat irritant bericht weg?: het lijkt erop dat er iets met de naam BPDSoftware op de achtergrond draait maar niet geheel geinstalleerd is of iets dergelijks, als je dus niet weet wat dit is en er geen cd van hebt zou je dit kunnen probeeren. 1,) ga naar 'start' - 'uitvoeren' (in vista tik je in de zoekbalk uitvoeren in) tup an 'msconfig' en dan op tabblad 'opstarten' zoek in deze lijst 'BPDSoftware' en vink het vierkantje uit. controleer ook eventje of hij onder het tabblad 'services' staat (zo ja, klik het vinkje ook even weg). klik vervolgens op 'toepassen' en start je pc opnieuw op. 2,) ga weer naar 'configuratiescherm' en dan 'software', zoek het progje in de lijst en 'uninstal/verwijder' het.

Wat moet ik doen als radeloos ben? je kan natuurlijk hulp gaan zoeken bij een maatschappelijk werker of iets dergelijks maar je kan ook je pc opnieuw installeren, dan zal het ook wel weg zijn. maar het eerste wat ik je aan zou raden is dat je beter nog even af kunt wachten of er misschien op dit forum iemand is die je probleem kan verhelpen.

ik hoop dat ik je heb kunnen helpen

Geplaatst:
Heel erg, klasse Jeroen. Je hebt me uitzonderlijk goed geholpen :)

IB

is het helemaal gelukt?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...