Pennywise The Clown Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Ik wil het afschuwelijk lelijke logo van de user track player van San Andreas vervangen. Hoe doe ik dit? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 (bewerkt) Ik wil het afschuwelijk lelijke logo van de user track player van San Andreas vervangen. Hoe doe ik dit? Ik wil je wel helpen Download TXD Workshop (Klik!) Open TXD Workshop en ga naar load TXD, ga dan naar de map Models ( C -> Program Files -> Rockstar Games -> GTA San Andreas -> Models ) en klik op fronten1.txd Bovenaan staat het plaatje van Usertrack Player, Selecteer het en klik dan op Export. Kies het mapje waar je het wil in zetten en sluit TXD Workshop af. Ga naar het bestandje en bewerk het met het gewenste programma. Als je klaar bent, open dan TXD Workshop en open weer opnieuw fronten1.txd. klik op Import. Selecteer het bestandje en hij zit er weer in. Sluit TXD Workshop af en speel SA Bewerkt: 30 oktober 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 30 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Heb precies gedaan wat je zij. Maar ik krijg nu alleen maar witte hokjes, ipv het pijltje in het menu voor de keuzes, Start game, Options en Quit Game. En ook álle radiostations logo's zijn witte blokken geworden??? Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 (bewerkt) Ik hoop dat je backups hebt gemaakt. Anders moet je even de fronten1.txd opnieuw aanvragen in het aanvraag-topic (hier). Ik heb zelf TXD Workshop, dus ik kan je er mee helpen. Start TXD Workshop op Open fronten1.txd Selecteer "radio_TPLAYER" Druk op Export en dan op BMP Kies de doelmap voor de .bmp Sluit TXD Workshop af Ga naar de map waar je de .bmp hebt opgeslagen Open de .bmp Verander het icoon Sla de .bmp op Open TXD Workshop opnieuw Open weer fronten1.txd Selecteer "radio_TPLAYER" Druk op Import Selecteer de .bmp Sla fronten1.txd op Start SA op Nu zou het moeten werken. Ik heb het zo zelf gedaan en het lukte. Bewerkt: 30 oktober 2007 door Donald F. Duck Reageren
K.O. Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Misschien ook wel handig om even te vertellen dat het ook wel slim is om een alpha erbij te maken. Anders gaat het er inderdaad lelijk uit zien. In TXD Workshop kun je onderaan kiezen uit Iets / Alpha / Mixed View. Als je dan op alpha klikt krijg je een zwart-witte afbeelding te zien. Deze vertelt welke delen doorzichtig moeten zijn. Exporteer deze alpha en bewerk die ook in Paint zodat ie dezelfde vorm heeft als je gewone logo. Vervolgens importeer je die ook weer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.