Jump to content

hitman blood money

Recommended Posts

Geplaatst:

hey iedereen!!!

ik en mijn broer hebben Hitman Blood money gekocht, alleen zijn de missies zo moeilijk. we zitten nu aan 'flatline' maar we zouden graag eens alle missies gewoon spelen. daarom zoeken we een savegame op het internet. we hebben er een gevonden alleen weten we niet goed in welke map we dat moeten plaatsen om het te doen werken.

weten jullie dat misschien niet??? :Y

Geplaatst:
ik en mijn broer hebben Hitman Blood money gekocht, alleen zijn de missies zo moeilijk. we zitten nu aan 'flatline' maar we zouden graag eens alle missies gewoon spelen. daarom zoeken we een savegame op het internet. we hebben er een gevonden alleen weten we niet goed in welke map we dat moeten plaatsen om het te doen werken.

weten jullie dat misschien niet??? :Y

De savegame moet eerst uitgepakt worden met WinRar of WinZip. Als je dat gedaan hebt, plaats je de savegame (volgens mij de map "profiles") in "C:\Documents and Settings\ACCOUNT\Mijn Documenten\Hitman Blood Money". Vervolgens laad je de betreffende savegame in het spel, en kun je het spel verder spelen.

Overigens wil ik je wel aanraden elke missie van Blood Money te spelen, want stuk voor stuk zijn ze erg goed. De missie 'Flatline' is volgens mij nog één van de eerste missies, dus het zou zonde zijn om nu al gebruik te maken van een savegame. Je kunt ons beter vertellen waar je vastzit, zodat wij je kunnen helpen om de missie te kunnen voltooien. :)

Geplaatst:

Ok, dat heb ik gevonden. Maar ik wil nu ook cheats gebruiken, ik ga naar het bestand hitmanbloodmoney.ini , ik voeg EnableCheats toe, maar dan zeggen ze dat ik dat bestand niet kan opslaan.

hitmanprobleemgt6.jpg

Geplaatst:
Ok, dat heb ik gevonden. Maar ik wil nu ook cheats gebruiken, ik ga naar het bestand hitmanbloodmoney.ini , ik voeg EnableCheats toe, maar dan zeggen ze dat ik dat bestand niet kan opslaan.

Dan heb je óf geen rechten, óf het bestand zelf staat nog op "Alleen Lezen". Dit laatse kun je veranderen door met je rechtermuisknop op het bestand te klikken, en vervolgens te kiezen voor "eigenschappen". Vink dan de optie "alleen lezen" uit (dus dat je geen groen vinkje ziet) en kies "toepassen" om de instelling op te slaan. Probeer dan het bestand nog eens op te slaan.

Daarnaast kan het ook zijn dat je geen rechten hebt om het bestand aan te passen. In dit geval zul je als admin moeten inloggen. Ben je dit al, probeer dan de andere optie eens.

P.S. Waar zit je precies vast? Ik wil je eventueel nog wel tips geven...

Geplaatst:

Het staat uitgevinkt alleen-lezen. Maar wil je zeggen dat ik op het hoofdaccount (xpx) moet inloggen? Btw. ik heb het op Vista.

Geplaatst:
Het staat uitgevinkt alleen-lezen. Maar wil je zeggen dat ik op het hoofdaccount (xpx) moet inloggen? Btw. ik heb het op Vista.

Veel PC gebruikers hebben hun PC opgesplitst in meerdere accounts, meestal één voor bijvoorbeeld elk gezinslid. Vaak is het zo dat er dan één hoofdgebruiker is, namelijk een admin. Deze kan de andere account hun bevoegdheden afnemen of beperkt instellen, zodat men bijvoorbeeld geen dingen kan aanpassen in een bestand (hetgeen jij dus geprobeerd hebt). Mocht de PC bij jou thuis ook beschikken over een admin, log hier dan op in en probeer het dan nog eens weer. :Y

Of probeer het eens via "Start/ Alle programma's/Bureau-accessoires", klik dan met de rechtermuisknop op Kladblok en klik op "Als administrator uitvoeren".

Geplaatst:

Werkt allebei niet. :duh:

Komaan waarom heb ik weer zo een kloteprobleem. pfff Zou je nog andere oplossing weten?

Geplaatst:

Deze game moet je echt gewoon uitspelen. Zeg ons waar je vastzit!

Heb de game op de PS2 helemaal dol gespeeld en ben nu weer bezig op de 360 ermee!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...