Jump to content
Joriz

GTA IV Dummy Doosjes gesignaleerd


Je ziet het steeds vaker. Een spel is nog niet uit maar toch liggen er al weken lang doosjes in de winkel waarmee de winkel duidelijk wil maken dat je ze kan preoderen. Meestal zijn de doosjes ook bijna zo als de echte doosjes eruit gaan zien. Rockstar Games heeft echter aan GTA4.net bevestigd dat de door Xbox Family gesignaleerde doosjes niet de uiteindelijke box art is en dat het slechts officiële dummy's zijn. Zeer waarschijnlijk kom je deze doosjes ook binnenkort in de Nederlandse game winkels tegen.



GTA4 dummy boxart met in het midden een nieuwe artwork

Weer dus niet veel bijzonder GTA4 nieuws. Naar aller waarschijnlijkheid komt de nieuwstrein pas na de kerst op gang aangezien het toch niet veel zin heeft als R* nu reclame maakt voor een kerstcadeau wat toch niet voor de kerst uit komt.

Voor onze groene skin zijn we nog steeds op zoek naar een goede passende naam. We hebben al veel mooie namen binnen, maar we kunnen altijd nog suggesties gebruiken. De bedenker van de winnende naam krijgt de volgende prijzen toegestuurd:

Wil jij deze schitterende prijzen winnen dan kan je hier meedoen!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Yo zij wel vette doosjes :tu:

Allen waarom 3 veschilende?

Gewone Editie Special edition En?

Dit zijn juist dummy's. Die gebruiken ze om aan te geven dat je de game kunt pre-orderen.

De echte box-art zal er waarschijnlijk anders uitzien.

Greetz :sigaar:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zo. die doosjes zien er niet vekeerd uit. Welke is voor de special edition?

ik denk dat ze niet speciaal daar iets voor gedaan hebben

________________________________________________________________

ik hoop dat ik die doosjes snel bij mijn eigen winkel zie liggen dan heb ik tenminste iets wat ik lekker kan "betasten"

en hopelijk staat er ook een achterkant op met "hidden screenshots" en tekst.

Conclusie: Eindelijk weer eens wat echt komkommernieuws waar je wat aan hebt

EDIT: Joriz heeft bij hem hetzelfde parket liggen als bij ons in de huiskamer LOL :D

Bewerkt: door IV trailer

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

R* heeft om 19:30 bekend gemaakt dat geen van deze het worden en dat vlak voor de definitieve release de echt bekend word gemaakt :cya:

Als je mijn nieuwsbericht had doorgelezen was je daar al achter.

Het is inderdaad een beetje komkommernieuws. Vind het altijd lastig om te bepalen of iets wel of niet dient worden te gepost. Dit was ook zo'n gevalletje van wel of net niet meldbaar.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit is dus wat visser23 heeft gezien in de winkel.

Ja dat denk ik ook want niemand geloofde hem.

Klopt denk dat het deze waren alleen hij had een zwart hoesje met witte letters GTA IV, deze zijn wel mooier, ik kan beter op houden want straks krijg ik echt een warn.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...