Jump to content

2007 Graphics Signature Contest

Recommended Posts

Geplaatst:

Ey allemaal. Voor de 2007 Graphics Signature Contest heb ik een banner gemaakt. Ik was benieuwd wat jullie er van vonden.

post-1925-1193759590.png

Origineel:

post-1925-1193759615.jpg

Geplaatst:

Wow cool.

Ik zou hem als ik niet kon photoshoppen ook dragen =P

Maar dit kan ik echt niet na maken =0.

15/10

Geplaatst:

Hij is perfect als banner voor die contest :)

Cool lettertype ook ;)

En de c4d ( denk ik tog :D ) mooi verwerkt ;)

Ik heb me al ingeschreven aan de contest :D ik wil wel eens zien hoe mijn werkje het doet tegenover andere :D

Geplaatst:

Helemaal mee eens levi, toen ik Hem zag Had ik zoiets van , w0w. Het was als een smak in me face. Toen ik zag dat ik hem mocht gebruiken ging ik er gelijk voor om hem in me sig te zetten. Dingen die ik heel mooi vond waren:

• De vleugels met Hemel Licht erboven
  • Die kleuren rechts en links en onderaan, helemaal geweldig
  • Kleur gebruik in het algemeen
  • Goed gevult
  • Mooie font uitgekozen, Leuk toegepast

Mooi gebruik gemaakt van orgineel ontwerp en hem wel zo goed aangepast dat hij niet het zelfde is

Gozer, als je toch eens wist hoe insane ik Jaloers op jou skills ben, Alles aan deze sig is geweldig, En ik ben het ermee eens dat jou cijfer 200%/100% is.

Geplaatst:

Echt vet gedaan! Het C4D gebruik en dan met name de kleuren zijn echt super gedaan. Ik vind het overigens ook erg mooi hoe je van een bestaand plaatje zoiets hebt weten te maken. De tekst, vaak een belangrijk punt, is ook super gedaan. Het past gewoon allemaal bij elkaar, ik zie eigenlijk helemaal geen punten die ik zou veranderen. :tu:

Geplaatst:

Echt prachtig dit! Je heb heel mooi gebruik gemaakt van de vorm van de vleugels door die door te laten lopen in lichtstralen. Die lichtstralen komen weer van het lichtpunt af wat geplaatst is als hoofd waardoor alles gewoon met elkaar klopt. Omdat niks perfect is krijg je van mij;

9.8/10

Geplaatst:

hhhm, idd erg mooi, maar ik had de kleuren allemaal net iets feller gemaakt, denk dat het er dan mooier uitkomt, maar ik kan me vergissen,haha

Geplaatst:

Ah dat vind ik beetje jammer. Je kon zien dat de vleugels niet gelijk waren, en nu weet ik waardoor. Het valt niet heel erg op, maar ik vind het echt jammer. Dat verpest het een klein beetje. Voor de rest is hij heel mooi, de C4D, het smudgen en de wolken. Volgende keer rechtere vleugels nemen AUB :engel:

Geplaatst:

Mooie sig .Levi.! :tu:

Ik vind niet dat dat het feller moet of dat de vleugels recht moeten zijn.

Echt hoe je het weer doet zeg! Echt alles is perfect!

Ten eerste de C4D. Dit ook echt prachtig! In het midden duidelijk en in de randen wordt het gefade door de wolken.

Heel goed bedacht!

Ten tweede de lucht. Ook dit weer heel mooi! De wolken, de sterren en dat lichtpunt. Ik snap niet hoe je dit allemaal bedenkt, maar het is echt prachtig!

Ik zag na een tijdje 2 negatieve dingen, maar die storen niet echt, omdat je het haast niet ziet. Namelijk het 5e puntje van links is door midden gehakt. Ik weet niet of dit bedoelt is, maar bij de hele puntjes klopt het niet helemaal.

Ten tweede is bij de linker vleugel aan de top, zie je iets links daarvan een lijn die de scheiding weergeeft van wat lichter en wat donkerder. Misschien kan je dit een beetje weggummen.

Dit is echt weer een .Levi. sig. :puh: Namelijk PRACHTIG!

Ondanks die 2 kleine negatieve dingen geef ik toch een 10, want die negatieve dingen vallen volgens mij alleen mij haast op :puh:

Geplaatst:

Geweldige reacties meer kan ik niet zeggen.. Echt fantastisch! :tu: Voel me ook erg gevleid bij sommige reacties. Dit is ook weer me eerste creatie sinds tijden ook voor mij was het echt even weer inkomen. Sommige zeggen hoe bedenk je het, maar eerlijk waar toen ik er aan begon had ik geen flauw idee wat ik ging maken. De lucht met de sterren en de wolken waar de vleugel doorheen vliegt richting het lichtpunt werden plotseling bedacht tijdens het maken. Dit komt vaak doordat ik ergens mee bezig ben in dit geval was ik bezig met smudgen en het leek op een wolk, dus daar kon ik wel wat mee dacht ik.

Op een aantal reacties wil ik nog even reageren.

hhhm, idd erg mooi, maar ik had de kleuren allemaal net iets feller gemaakt, denk dat het er dan mooier uitkomt, maar ik kan me vergissen,haha

Elke keer als ik met de color balance speelt in photoshop krijg je prachtige kleuren, je weet gewoon niet wat je moet kiezen.. Ik heb natuurlijk ook even gekeken tot hoe ver ik hem fel kon maken. Maar dit was de max naar mijn mening. Zodra ik hem feller maak gaan er mooie details verloren en daar moet je mee uitkijken. Er zijn toch genoeg felle kleuren. :puh:

Volgende keer rechtere vleugels nemen AUB

Tja.. Wat moet ik hier over zeggen hehe. Persoonlijk leek mij rechte vleugels wat stijfjes en gewoontjes. Nu lijkt het alsof het wegvliegt en niet stil staat. Zoals je ziet op de originele afbeelding is het de binnenkant van de vleugel, het leuke vind ik dat het nu lijkt alsof het de buitenkant is (achterkant dus).

Ik zag na een tijdje 2 negatieve dingen, maar die storen niet echt, omdat je het haast niet ziet. Namelijk het 5e puntje van links is door midden gehakt. Ik weet niet of dit bedoelt is, maar bij de hele puntjes klopt het niet helemaal.

Ten tweede is bij de linker vleugel aan de top, zie je iets links daarvan een lijn die de scheiding weergeeft van wat lichter en wat donkerder. Misschien kan je dit een beetje weggummen.

Dat puntje dat door de helft is zie ik ook, maar dat is alleen bij de vekleining. Bekijk hem eens op ware grote door er op te klikken. Dan is het er niet.

Die scheiding dat lijkt zo, het hoort bij de afbeelding zelf. Het is misschien inderdaad wel een klein minpuntje ik zag het ook al toen ik bezig was. Goede oogjes heb je. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...