Fbi-Crew Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 (bewerkt) Zet ERmaar een slotje op joh Want veel mensen helpen toch niet mer mee dus wat heeft het voor zin dan Bewerkt: 15 november 2007 door Fbi-Crew
PatrickW Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Als je een mooie brief naar rockstar stuurt willen ze je vast wel helpen. Ik kan me niet voorstellen dat ze daar op het moment veel anders te doen hebben. Veel succes met je mod. >>> Door DaBeast: .<<<
Bradley H. Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Ik kan zien dat je echt alles probeert, veel succes het gaat je zeker lukken
Mirrrr Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Ik zou Bradley H. vragen. Dat is de beste modder op het forum. Die kan alles maken
Bradley H. Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Ik zou Bradley H. vragen. Dat is de beste modder op het forum. Die kan alles maken Klopt, en laat hem nou toevallig in rotterdam wonen sinds kort
Jesperkaj Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Spijkenisse Ik wens je veel succes met de Mod, als je een goede brief stuurt zoals PatrickW al heeft gezecht gaat het vast lukken, maar je moet er wel rekening mee houden dat ze niet weten hoe de steden zoals Spijkenisse er uit zien. Succes
Mirrrr Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Ik zou Bradley H. vragen. Dat is de beste modder op het forum. Die kan alles maken Klopt, en laat hem nou toevallig in rotterdam wonen sinds kort Nou neem contact met hem op. Kunnen jullie samen wat gaan maken
GTA-Sheep Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Uit eigen ervaring weet ik trouwens dat Rotterdam zelfs in het echt nog niet eens klopt, laat staan als mod Maar goed, het zou wel een mega-mod kúnnen worden dus veel succes
PatrickW Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Genoeg gegeind.. Fbi-Crew, de kans dat je de paus in een tanga de cancan ziet dansen op het sint-pietersplein is groter dan dat Rockstar jou gaat helpen met een mod. Je zult het echt zelf moeten doen, met behulp van enkele andere modders eventueel. Aan alleen een goed idee heb je niets, je zult zelf moeten leren een hoop dingen te kunnen modden en als je het een en ander hebt om te laten zien, kun je proberen om andere mensen erbij te betrekken. Heus, het idee is niet slecht. Maar je zult alles wat nodig is voor zo'n mod ook zelf moeten kunnen.
Jesperkaj Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Vraag, Met welk spel ga je modellen? GTA Vice City? GTA San Andreas??
Tim Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 zoveel mensen, zoveel onzinnige wensen. Als je uberhaupt kans wil maken op een groot project dan zal toch echt zelf iets kunnen doen, en zelf screens laten zien, met de juiste skills die nu op dit moment erg populair zijn zoals prelightning, radiosity, night vertex coloring, zegt je dat iets? excuses voor mijn harde commentaar
S-te-Fan Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 @ Fbi-Crew Ik denk dat ze je een beetje gestoord vinden om Rotterdam en spijkenisse te modellen. het heeft echt geen zin om zo'n mop te starten als je nog niks van de modelling wereld weet. mijn excuses als je dat wel weet .
MartyCeha Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Ik model nu ongeveer 2 weken en ik kan net een simpel interieur maken met inreichting etc. Ook heb ik een simpele wolkenkrabber gemaakt. Maar dat waren allemaal zelf verzonnen dingen, en als je toch dingen na wil maken zul je toch een stuk preciezer moeten zijn, ook met texturen etc. Ik ben laatst in Rotterdam geweest (ik woon er niet ofzo), en alleen de koopgoot (noemen jullie dat zo? ) lijkt mij al lastig door de trappetjes en bochten erin. Ik zou het knap vinden als je met een maand ervaring twee gebouwen uit het centrum gemaakt zou hebben. Natuurlijk zou ik anderen om hulp vragen, maar je zult er ook zelf wat van moeten weten. Daarom moet je bij het begin beginnen, en niet meteen met zo'n groot project. Maak eerst maar eens een stoel of iets dergelijks. Verschillende handige TUTs vindt je hier. Als beginner kun je hier ook veel aan hebben
Black Force Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Veel succes met je mod, ookal denk ik dat het er nooit zal komen, want het project is best wel groot en zal zoiezo binnen 2 jaar niet af zijn. Ja, de waarheid is hard. Greetz, Black Force
Gijsso Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Ik weet zeker dat het een hele klus gaat worden en ik denk dat R* alleen maar een beetje R'dam kent dus ik denk dat het nog wel ff duurt voordat je bijvoorbeeld alleen nog de haven goed wilt hebben meer dan een maand overdoet. Veel succes GTAGijsso
Recommended Posts