Pennywise The Clown Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 (bewerkt) Ik model nu ongeveer 2 weken en ik kan net een simpel interieur maken met inreichting etc. Ook heb ik een simpele wolkenkrabber gemaakt. Maar dat waren allemaal zelf verzonnen dingen, en als je toch dingen na wil maken zul je toch een stuk preciezer moeten zijn, ook met texturen etc. Ik ben laatst in Rotterdam geweest (ik woon er niet ofzo), en alleen de koopgoot (noemen jullie dat zo? ) lijkt mij al lastig door de trappetjes en bochten erin. Ik zou het knap vinden als je met een maand ervaring twee gebouwen uit het centrum gemaakt zou hebben. Natuurlijk zou ik anderen om hulp vragen, maar je zult er ook zelf wat van moeten weten. Daarom moet je bij het begin beginnen, en niet meteen met zo'n groot project. Maak eerst maar eens een stoel of iets dergelijks. Verschillende handige TUTs vindt je hier. Als beginner kun je hier ook veel aan hebben Daarbij komt ook nog eens dat Rotterdam behoorlijk groot is. En jij wilt spijkenisse er nog eventjes aan vast plakken? Geloof me, dat gaat "nooit" lukken. Rockstar heeft wel wat beters te doen dan jou te helpen met een of andere mod. Tenzij je ze er voor wilt gaan betalen. Ze krijgen namenlijk geld om zo'n beetje niets te doen op hun eigen werkvloer, en dan zouden ze jou gratis gaan helpen zeker? Het gaat je dan financieel véél kosten, en je zult nooit het resultaat halen waarin je daadwerkelijk de skyline van rotterdam als eindresultaat ziet. Misschien kun je de stad verkleinen, zoals ook Rockstar dat zelf doet met Liberty City, Vice City, Las Venturas, San Fierro en Los Santos. Maar ook dat is onbegonne werk, dus hou het bij een droom, of maak de euromast en zet die in San Andreas neer ofzo. Of verrander alle buurtnamen van het spel in de eigen buurtnamen van Rotterdam/Spijkenisse. Het is een leuk idee, maar het gaat je nooit lukken. Bewerkt: 30 oktober 2007 door Pennywise-The-Clown
Wazuup Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Dat Rockstar niet gaat helpen was inmiddels wel duidelijk, nu alleen nog ander commentaar aub.
Rivel Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Over 8 jaar, heb je kans dat het af is in je eentje, ik weet wel dat ik je nog noit zag moddelen dus als je zelf geen skills hebt dan lukt het je nooit. En ik neem aan dat jij dan ook foto's gaat trekken van alle huisen, alle textures....
K.O. Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Ik kan je vorige topic wat verkeerd stond niet meer vinden, maar eh En nu even afgezien van het feit dat het nooit gaat lukken. We moeten wel aardig blijven he Wat kun je zelf eigenlijk? Kun je: - auto's modellen (om maar een gecompliceerd model te noemen) - exe hacken ( Je wilde toch een tool maken voor t team ofzo, iets met cars spawnen) - programmeren ( idem) - góed professioneel fotograferen en/of photoshoppen Heel Rotterdam af gaan reizen om foto's te maken en dingen op te meten is in principe nog haalbaar. Misschien kun je gewoon een gedetailleerde plattegrond gebruiken daarvoor trouwens. Oh wou je trouwens foto's gaan maken voor de textures of wou je gaan photoshoppen? Ach laat ook maar, de kans is toch vrij klein dat je nog doorzet na al de negatieve rake opmerkingen in dit topic.
-->nick<-- Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Waarom Rotterdam? Waarom niet Amsterdam? Amsterdam vind ik persoonlijk mooier dan Rotterdam en als je niet de hele stad kan doe dan de binnen stad of zoiets.
MartyCeha Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Ik denk niet dat alleen de minimale kennis van R* over Rotterdam het probleem zal zijn, maar ik denk ook dat ze met het hele team bezig zijn aan GTA IV
T-Designz Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Dan moet hoogvliet er ook bij hea En Meeuwenplaat als Da Hood =P
Jesperkaj Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 (bewerkt) Dan moet hoogvliet er ook bij hea En Meeuwenplaat als Da Hood =P Buren! Zou ik Photoshopper mogen zijn. Ik ben pas een beginneling, maar ik kan wat maken. Ik kan alleen niet modden, maar dat was nu wel duidelijk Waarom Rotterdam? Waarom niet Amsterdam? Amsterdam vind ik persoonlijk mooier dan Rotterdam en als je niet de hele stad kan doe dan de binnen stad of zoiets. Hij woont zelf in Rotterdam, daarom is dt ook wat makkelijker voor hem Bewerkt: 30 oktober 2007 door Blizzard
T-Designz Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 Oke Ik wil nu gta rotterdam maken een kleinere map dan Gta Randstad Wat ER in moet Rotterdam,Spijkenisse Auto's Wapens Mensen Metro Bussen Trams Ondertiteling Wat niet verandert hoeft te worden Wapens,Auto's,mensen Ik ga zoveel mogelijk modders proberen te vinden ik ga zelfsRockstar vragen of een paar van hun mensen willen helpen ik ga op andere site kijken ik ga ook een eigen site maken zodat je ziet bijv waar we zij enzo maar dan moet ik wel modders vinden Ik wil wel helpen maar je kan het liever met GTA SA doen. Want dan heb je leukere systeempje met Gangs enzo
Siriouz Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 het is wel een leuk idee, ik ben benieuwd of deze mod wel afgemaakt word. aangezien de meeste mods hiero niet meer afgemaakt worden, wegens geen zin meer in enzo. mja, tis n leuk idee. en rockstar zou nog niet meewerken al betaalde je ze n miljoen; ze zijn niet blij met modders die hun games veranderen. ze zien het nog steeds als copyrightschending. maar de mod is wel leuk bedacht.
Timske Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Kijk naar MS SA dat is mooi duurde lang maar dit gaat denk ik niet lukken sorry
Fbi-Crew Geplaatst: 12 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Oke mijn team en ik hebben al auto's af ik heb sreenshots gemaakt we hebben nog de rotterdamse bus nodig dus als iemand die kan maken dan check ik op min vice city (of als je het zelf wilt doen ook goed) Screenshots komen binnen kort Met Skins zijn we bezig We gaan ook nog huizen en Rotterdamse dingen maken Savegame erbij Missies we weten niet of we die gaan maken of weg halen uhm....
-->nick<-- Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Waarom Rotterdam? Waarom niet Amsterdam? Amsterdam vind ik persoonlijk mooier dan Rotterdam en als je niet de hele stad kan doe dan de binnen stad of zoiets. Hij woont zelf in Rotterdam, daarom is dt ook wat makkelijker voor hem Ja maar ik denk dat de meesten hier beter weten hoe Amsterdam eruit ziet dan Rotterdam.
-->nick<-- Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Waarom Rotterdam? Waarom niet Amsterdam? Amsterdam vind ik persoonlijk mooier dan Rotterdam en als je niet de hele stad kan doe dan de binnen stad of zoiets. Hij woont zelf in Rotterdam, daarom is dt ook wat makkelijker voor hem Ja maar ik denk dat de meesten hier beter weten hoe Amsterdam eruit ziet dan Rotterdam.
T-Designz Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Ik zie je afentoe en we hebben gewonnen van jullie. Owja je rankname klopt niet want het kan niet meer!6/10! Waarom Rotterdam? Waarom niet Amsterdam? Amsterdam vind ik persoonlijk mooier dan Rotterdam en als je niet de hele stad kan doe dan de binnen stad of zoiets. Hij woont zelf in Rotterdam, daarom is dt ook wat makkelijker voor hem Ja maar ik denk dat de meesten hier beter weten hoe Amsterdam eruit ziet dan Rotterdam. Maar je doet toch ook meestal mee aan een mod over Roffa als je het over roffa wilt maken ...
Recommended Posts