Fbi-Crew Geplaatst: 12 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Jah Toch maar Wie kan mee helpen allemaal Post Effe
WackoX Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Ik snap het niet, jij wilt gta randstad, alle voeruitgen etc. maar je kan geeneens modden? Je vraagt mensen gewoon wat en dat heeft zo geen zin. Wat je wel kan doen is bijvoorbeeld rotterdam in het spel ''A2 Racer - De politie slaat terug'' converteren naar GTA SA.
Fbi-Crew Geplaatst: 12 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2007 1. Het is voor VC 2. Heb dat Spel Niet 3. Hoe Doe je dat?
Rivel Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Sorry mensen, ik stop er mee. GEen zin en tijd meer in.
Fbi-Crew Geplaatst: 12 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Jah nu gaat iedereen weg kom op we moeten en connexxion of Ret dan zijn we klaarmet de auto's dan kunnen we met het echte werk beginnen
MartyCeha Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Ik geef je een advies: Leer zelf modden. Volg de tutorials. Stel vragen. Kijk hier. En ga dan aan een project beginnen. Maar aangezien je dit meerdere keren is gezegt en je hier niet op gereageerd hebt krijg ik hed idee dat je hier het gedult niet voor hebt, noch de motivatie. Je laat gewoon anderen het doen en zelf zit je maar alles te 'Coördineren' vanuit je luie stoel, en anderen kunne het opknappen. Maar OK, zoals je wil. Hier is je Connexxion skin voor de bus...
Rivel Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Je zegt dat het team al bussen ontwerpt enzo. Laat eens screens zien.
Puma Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Leuk die 3 pagina's gebabbel, maar wanneer komt er actie en kunnen we zien wat deze mod écht inhoudt ?
MartyCeha Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Wat ben ik toch aardig ik heb je een reclamebord gemaakt! Hier heb je de .dff, de .col, inclusief texturen Moet jij 'em even mappen, want dat kan ik niet zo goed Maak even de IPL en de IDE. En oh ja: let erop dat je de draaihoeken goed zet, want anders wordt het zo'n knoeiboel. We willen niet dat ie crashed of ondersteboven staat hè? Nou ik hoop dat je er wat mee kunt
GTA_XP Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 1. Het is voor VC2. Heb dat Spel Niet 3. Hoe Doe je dat? Jammer dat het voor VC is Anders kon ik wel auto's modden voor SA. Ik ben in het algemeen wat beter in auto's modden. Dan kon ik nederlandse politiewagens maken.
Fbi-Crew Geplaatst: 13 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2007 EEy Bedankt voor die billboard Maar ik zoek nog steeds naar iemand die de rotterdamse bus kan maken
Black Force Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Ja, misschien is het verstandig een keer met screens of iets anders met betrekking tot de mod naar buiten te komen, of in ieder geval bekend maken wanneer de eerste screen komt. Greetz, Black Force
DB10 Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Ja vraag me ook af hoe die auto's er nu uitzien die je hebt gemaakt
Gangsta Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Niet dat ik met goede ideeën aankom, maar hier een: Ga naar Google Earth of Maps Google en maak een screenshot van een gedeelte van Rotterdam. Sla het op en ga naar 3DSMax. Maak een grote plane aan, plak die screen erop. Nu pak je de lijn tool en ga je zo ieder gebouwtje af. Extruden etc... Maak een straat en tadaa. (Zelf geprobeert) Natuurlijk kan je nog wat details aan elk gebouwtje toevoegen i.p.v. alleen textures..
Recommended Posts